فیلم ، درمان رایگان کرونا یا فیش های میلیونی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، دولت اعلام نموده که درمان کرونا رایگان است و حداکثر 10 درصد از هزینه های درمان از بیماران دریافت می گردد اما گویا همه بیماران کرونایی به صورت رایگان درمان نمی شوند.

فیلم ، درمان رایگان کرونا یا فیش های میلیونی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا به نقل از عصر ایران، کرونا اپیدمی جهانی است که بسیاری دولت ها درمان آن رایگان نموده اند. ایران هم درمان این بیماری را در بیمارستان های دولتی کشور رایگان اعلام نموده است.

حریرچی معاون کل وزیر بهداشت گفته با کمال افتخار عنوان می کنم که همه خدمات در بیمارستان های دولتی به صورت رایگان یا با کمترین هزینه انجام می گردد. دولت حتی درباره ارائه تسهیلات درمانی به افرادی که بیمه نیستند اعلام نموده، افراد بلافاصله بعد از بستری بیمه می شوند و حتی اگر هزینه پرداخت حق بیمه را نداشته باشند از آن ها پولی گرفته نمی گردد. این در حالی است که بیمه شدگان می گویند برای تشخیص و درمان از آن ها پول گرفته شده است.

سوال اینجاست. چرا از بعضی بیماران کرونایی که به بیمارستان ها مراجعه می نمایند پول دریافت می گردد؟ چرا بیماران کرونایی که با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه می نمایند در گواهی فوتشان دلایل دیگر ذکر می گردد؟ آیا مسئولان بیمارستان با این کار می خواهند هزینه بیمارستان را دریافت نمایند؟

منبع: همشهری آنلاین

به "فیلم ، درمان رایگان کرونا یا فیش های میلیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، درمان رایگان کرونا یا فیش های میلیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید