قیمت واکسن آنفلوآنزای خارجی و ایرانی اعلام شد ، تأمین 2، 5 میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو قیمت واکسن آنفلوآنزای ایرانی و وارداتی را اعلام نمود.

قیمت واکسن آنفلوآنزای خارجی و ایرانی اعلام شد ، تأمین 2، 5 میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، محمد پیکانپور مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره مقدار تأمین واکسن آنفلوانزا اظهار کرد: در امسال در مجموع 2.5 میلیون دوز واکسن آنفلوانزای فراوری داخل و وارداتی تأمین می گردد و این مقدار، احتیاج به این واکسن را مرتفع خواهد نمود.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره قیمت واکسن آنفلوانزای ایرانی و وارداتی بیان نمود: نمونه خارجی که هلندی است با قیمت 296 هزار تومان و نمونه ایرانی با قیمت 263 هزار تومان در داروخانه های سراسر کشور برای مصرف کنندگان توزیع خواهد شد.

وی اضافه نمود: عمده احتیاج معاونت بهداشت وزارت بهداشت به واکسن آنفلوانزا با واکسن فراوری داخل برطرف شده و حداکثر حمایت برای خرید دولتی از شرکت داخلی اجرا شده است؛ توزیع سایر واکسن های ایرانی و خارجی در داروخانه های سراسر کشور نیز اجرا شده است.

پیکانپور گفت: بعلاوه فراوریکننده داخلی، واکسن آنفلوانزا را با قیمت 180 هزار تومان به معاونت بهداشت تحویل می دهد اما وزارت بهداشت تزریق رایگان واکسن در مراکز بهداشتی را براساس پروتکلی که دارد؛ برای گروه های پرخطر انجام می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "قیمت واکسن آنفلوآنزای خارجی و ایرانی اعلام شد ، تأمین 2، 5 میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت واکسن آنفلوآنزای خارجی و ایرانی اعلام شد ، تأمین 2، 5 میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید