مقانلو: کار سختی در مسابقات جهانی داریم، این مسابقات خاص و ویژه است

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، سرمربی تیم ملی تکواندو ایران گفت: مسابقات جهانی بسیار خاص و ویژه است و 140 امتیاز دارد که بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مقانلو: کار سختی در مسابقات جهانی داریم، این مسابقات خاص و ویژه است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ وردپرسکارا، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در حاشیه ملاقات وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی مردان، گفت: تیم ما نسبت به گذشته تقریبا 4 تغییر داشت، اما در حال حاضر تیمی با انگیزه و جوان را در اختیار داریم و مطمئن هستم در رویداد های پیش رو نتایج خوبی هم کسی خواهیم گرفت.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

وی در ادامه اضافه نمود: مسابقات جهانی بدون شک سنگین است و شرایط این روز های ما هم کاملا معین است، نقش حمایتی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون در این برهه زمانی، خیلی موثر است، حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی تکواندو به عنوان متولی ورزش و کسی که از جنس ورزش است به موقع بود و با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد این حضور دل ملی پوشان را گرم و انگیزه آن ها را هم دو چندان میکند.

مقانلو در ادامه خاطر نشان کرد: امروز همه ما انرژی مثبتی از حضور وزیر ورزش و جوانان گرفتیم و باید جواب این حمایت را با مدال های خوشرنگی که در باکو می گیریم بدهیم. مسیر خیلی سختی پیش رو داریم، از 4 اردیبهشت تیم را آماده نموده ایم و برای مسابقات پیش رو 550 امتیاز برای کل کشور ها وجود دارد که باید آن را به دست بیاوریم. مسابقات جهانی، رقابت های گرندپری، بازی های آسیایی، تورنمنت ها با 40 امتیاز و مسابقات دانشجویی را هم پیش رو داریم البته مسابقات جهانی بسیار خاص و ویژه است و 140 امتیاز دارد که بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو، خاطر نشان کرد: خوشبختانه ما تیم بسیار خوبی داریم، بازیکنان ما جوان و با انگیزه هستند و می خواهیم با کسب نتایج خوب و درخشان برترین امتیاز ها را برای کسب سهمیه المپیک پاریس به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مقانلو: کار سختی در مسابقات جهانی داریم، این مسابقات خاص و ویژه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقانلو: کار سختی در مسابقات جهانی داریم، این مسابقات خاص و ویژه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید