هتل نول استرن سوئیس؛ پناهگاهی که به هتل تبدیل شد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، اینجا یکی از به یادماندنی ترین هتل های سوئیس، هتل نول استرنبا است. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر با این پناهگاه تبدیل شده به هتل، آشنا شوید.

هتل نول استرن سوئیس؛ پناهگاهی که به هتل تبدیل شد

هتل نول استرن که در یکی از منطقه ها تاریخی سوئیس به نام آپنزل واقع شده است، تجربه سکونتی منحصربه فرد و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد؛ زیرا این هتل زمانی پناهگاه فرو ریزش های رادیواکتیو بوده است.

هتل نول استرن که موسوم به اولین هتل صفر ستاره در دنیا است، فضای زیرزمینی از یک بلوک آپارتمان وصف ناپذیر را اشغال نموده است. ساختار بتن سخت و درب های انفجاری به ضخامت تقریبا 60 سانتی متر، برای تحمل فشار حاصل از یک حمله هسته ای یا شیمیایی طراحی شده بودند. در زمان بحران، این پناهگاه قادر به جای دادن بیش از 200 نفر بوده است. در حال حاضر، به عنوان هتل نول استرن، فقط می تواند 14 مهمان به صورت هشت نفر در چهار اتاق دو نفره و بقیه در اتاق های تک نفره را در خود جای دهد.

شاید عجیب ترین نکته که این هتل این است که با این که ساخت این هتل تنها سه ماه طول کشیده است، نول استرن تا سال 2012 پذیرای مهمانان بوده و توانسته نامزد دریافت جایزه برترین مهمان نوازی سال جاری در سراسر دنیا گردد.

منبع: کجارو / amusingplanet.com

به "هتل نول استرن سوئیس؛ پناهگاهی که به هتل تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نول استرن سوئیس؛ پناهگاهی که به هتل تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید