هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا بهار یا تابستان سال جاری معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، مینگ چی کو، از تحلیل گران نام آشنا و بعلاوه از افشاگران موثق حوزه فناوری به تازگی مدعی شده هدست واقعیت ترکیبی اپل یا در رویداد فصل بهار و یا در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت رونمایی خواهد شد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا بهار یا تابستان سال جاری معرفی می گردد

مدت هاست که می شنویم اپل میخواهد از یک هدست واقعیت ترکیبی رونمایی کند. قرار بود این محصول سال گذشته رسما رونمایی گردد اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و حالا همه انتظار دارند این شرکت آمریکایی سال جاری از این هدست رونمایی کند. اینطور که به نظر می رسد، اپل فراوری این هدست را هم شروع نموده و قرار است در سه ماه دوم یا سوم سال جاری آن ها را رسما راهی بازار کند.

بنابراین به احتمال زیاد پیش بینی قبلی مینگ چی کو که گفته بود اپل احتمالا در ماه ژانویه 2023 از هدست واقعیت ترکیبی نو خود رونمایی خواهد نمود درست از آب در نخواهد آمد. حالا کو مجددا حرف خود را اصلاح نموده و مدعی شده به احتمال زیاد اپل در رویداد فصل بهار و یا کنفرانس توسعه دهندگان خود که در ماه ژوئن برگزار می گردد از این هدست رونمایی خواهد نمود.

طبق گفته های کو، ظاهرا مسئله ای که اپل در طراحی و توسعه این هدست واقعیت ترکیبی با آن روبرو شده از در دسترس نبودن ابزارهای نرم افزاری توسعه و تست سقوط نشئت می گیرد که البته به نظر می رسد اپل توانسته راهی برای غلبه به این مسائل پیدا کند. البته اگر پیش بینی های مینگ چی کو را در رابطه با تاریخ رونمایی و عرضه این محصول ملاک قرار دهیم.

در رابطه با هدست مورد انتظار اپل تا به امروز خبرهای زیادی منتشر شده که در بسیاری از آن ها خواندیم این محصول قرار است از قابلیت های بسیار زیاد و جذابی بهره ببرد. از جمله این مشخصات می توان به یک حلقه چرخان اشاره نمود که به کاربران اجازه می دهد از دنیای مجازی به دنیای واقعی منتقل شوند و برعکس. البته قابلیت های این هدست فقط به این یک مورد خلاصه نمی گردد ولی چون هنوز خود شرکت اطلاعات زیادی را راجع به آن منتشر ننموده، نمی توانیم با قاطعیت در رابطه با تمام آن ها صحبت کنیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا در فصل بهار خبری از این هدست خواهد بود یا اینکه باید تا تابستان صبر کنیم.

عینک واقعیت مجازی وی آر باکس مدل V-1

475,000

398,000

تومان

عینک واقعیت مجازی اکولوس مدل QUEST 2 256GB SUN8808

18,990,000

تومان

محبوب ترین لوازم واقعیت مجازی در وبلاگ وردپرسکارا

مشاهده همه

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا بهار یا تابستان سال جاری معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا بهار یا تابستان سال جاری معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید