همکاری تاکسیرانان قزوینی با فروشگاه های اینترنتی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانان با فروشگاه های اینترنتی در ارسال کالا به در منازل شهروندان همکاری می نمایند.

همکاری تاکسیرانان قزوینی با فروشگاه های اینترنتی

به گزارش از ، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به راه اندازی پویش در خانه بمانیم، به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و رونق فروش اجناس به صورت اینترنتی، تفاهم نامه ای با برخی از فروشگاه ها به امضا رسید که بر مبنای آن، این فروشگاه ها در ارسال کالا به در منازل شهروندان از خدمات تاکسیرانان منتخب و آموزش دیده که خودرو های آنان به طور متناوب ضدعفونی می گردد، بهره مند خواهند شد.

وی گفت: بسته های اقلام بهداشتی حاوی ماسک، دستکش طبی و مایع ضدعفونی نماینده نانو در اختیار تاکسی ها قرار داده شده است و رانندگان آن ها موظفند خود را روزانه دو بار ضدعفونی نمایند و به علت رعایت نکات بهداشتی، شهروندان می توانند با خاطری آسوده اجناس و کالا های خود را تحویل بگیرند.

عرشیان گفت: امضای تفاهم نامه با صاحبان فروشگاه های اینترنتی به طور گسترده در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است که این اقدام، هم موجب جبران بخشی از کاهش درآمد تاکسیرانان خواهد شد و هم با توجه به این که ناوگان تاکسیرانی قزوین یک ناوگان آموزش دیده و ضدعفونی شده است، شهروندان می توانند با اطمینان بیشتری خرید های اینترنتی خود را انجام دهند.

او اضافه کرد: صاحبان فروشگاه ها و مشاغل اینترنتی در صورت تمایل به بهره مندی از خدمات تاکسیرانان در ارسال کالا به در منازل شهروندان می توانند درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی اعلام نمایند و یا با تلفن 33848 داخلی 108 تماس بگیرند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "همکاری تاکسیرانان قزوینی با فروشگاه های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری تاکسیرانان قزوینی با فروشگاه های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید