پاسخ جالب بازیکنان استقلال به درخواست مرد محبوب پرتغالی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، بازیکنان تیم استقلال روز گذشته با حضور در محل کمپ تمرینی زنده یاد ناصر حجازی یک جلسه تمرین ریکاوری را پشت سر گذاشتند. اعضای این تیم پیش از شروع تمرین بیش از هر چیز درباره مسائل مربوط به موضوع حذف تیم استقلال از آسیا با یکدیگر بحث و گفتگو می کردند. اعضای کادر فنی تیم که متوجه این موضوع شدند تصمیم گرفتند در شروع تمرین به این موضوع پرداخته و درباره اتفاقات روز های اخیر با بازیکنان صحبت هایی را انجام بدهند.

پاسخ جالب بازیکنان استقلال به درخواست مرد محبوب پرتغالی

ریکاردو ساپینتو - سرمربی پرتغالی استقلال - به همین بهانه بازیکنان استقلال را پیش از آغاز تمرین جمع کرد و نکاتی را با آن ها در این خصوص در میان گذاشت.

او پیش از هر چیز به بازیکنانش گفت: بابت پیروزی مقابل ذوب آهن از تک تک تان سپاسگزارم و به همه شما خسته نباشید می گویم.

او با اشاره به عملکرد خوب شاگردانش در ملاقات مقابل ذوب آهن از درون دروازه تا نوک خط حمله اشاره ای گذرا به بازی تک تک بازیکنان داشت و عملکرد آن ها را مطابق با چیزی دانست که از آن ها خواسته بود.

ساپینتو به شاگردانش گفت: با توجه به حساسیت رقابت های پیش رو در 6 مسابقه آینده باید بیش از هر چیز به فکر مسابقات بعدی باشید.

سرمربی استقلال در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: کاری را که با هم در تابستان سال گذشته آغاز کردیم با یکدیگر هم تمامش می کنیم، اما اینکه چطور این کار را تمام کنیم به خود ما بستگی دارد. باید با برترین اتفاق ممکن فصل جاری را به سرانجام برسانیم. البته می دانم که همه شما بابت اتفاقات اخیر نگران شده اید.

ساپینتو در ادامه این صحبت به بازیکنانش گفت: نه من مقصر حذف شدن استقلال از آسیا هستم و نه شما! همه می دانیم که شما لایق ترین تیم برای حضور در رقابت های بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستید، اما این موضوع نه دست من است نه شما.

او در ادامه حرفهایش را به این شکل به سرانجام برد و گفت: بنابراین ما تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که با قدرت در ادامه رقابت های لیگ حاضر شویم و کاری را که در اولین بازی این فصل استارتش را کنار هم زدیم با برترین نتیجه به سرانجام برسانیم. من به شما ایمان دارم.

نکته جالب توجه واکنش بازیکنان استقلال به حرف های سرمربی تیم شان بود که آن ها با روی خوش حرف های سرمربی استقلال را تایید کردند و کاپیتان های تیم به او قول دادند که بازیکنان استقلال در مسیری که سرمربی مدنظرش است یک قدم هم پا پس نخواهند کشید.

یادآور می گردد؛ تمرینات استقلال امروز تعطیل بود و این تیم برای ملاقات مقابل آلومینیوم اراک از فردا دور نو تمریناتش را استارت می زند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "پاسخ جالب بازیکنان استقلال به درخواست مرد محبوب پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ جالب بازیکنان استقلال به درخواست مرد محبوب پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید