واکنش سرد وریا به مربیگری نکونام در استقلال!

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، پس از جدایی وریا غفوری از استقلال، فولاد با نظر جواد نکونام، اقدام به جذب کاپیتان سابق آبی ها کرد و این بازیکن در نیم فصل نخست نیز برای خوزستانی ها به میدان رفت تا اینکه در ابتدای نیم فصل دوم، اوضاع متفاوت شد.

واکنش سرد وریا به مربیگری نکونام در استقلال!

این بازیکن در لیست خروج فولاد نهاده شد و از این تیم جدا شد. مسئله ای که باعث گشت تا رابطه میان غفوری و نکونام سرد شده و وریا با دلخوری از سرمربی فولاد، راه جدایی در پیش بگیرد و در نهایت بدون حضور در تیم دیگری، از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

امروز نیز مراسم اختتامیه دوره مربیگری B آسیا برگزار گردید و وریا که چند ماهی است در کلاس های اخذ مدرک مربیگری شرکت نموده، امروز در این مراسم حضور پیدا کرد و در جمع وبلاگ وردپرسکارا حاضر شد.

زمانی که از وریا درخصوص انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال سوالی مطرح شد، کاپیتان سابق آبی ها با سردی و در اوج بی تفاوتی، نظر خاصی در این خصوص به زبان نیاورد و با وعده بازگو کردن برخی مسائل، همه چیز را به آینده موکول کرد.

وریا درخصوص انتخاب نکونام به عنوان جانشین ساپینتو گفت: من نظر خاصی در خصوص ایشان ندارم، ولی برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم. ان شاءالله در زمان مناسب که حاشیه ای پیش نیاید، من خیلی از موضوعات را باز می کنم.

سوال بعدی که درباره استقلال از غفوری مطرح شد، به بحث مطالبات او بازمی شود. وریا در این خصوص گفت: این سومین مدیرعاملی بود که آمد و لطف کردند و بخشی از مطالبات من را پرداخت کردند. پولی که باید خیلی وقت پیش پرداخت می شد، البته بخشی از آن نیز مانده است. خیلی بحث مهمی نبود. نمی دانم چرا این سوال را پرسیدید.

منبع: فرارو

به "واکنش سرد وریا به مربیگری نکونام در استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرد وریا به مربیگری نکونام در استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید