پرسپولیس همچنان شانس اصلی قهرمانی است ، تیم 70میلیاردی چطوری با تیم 700میلیاردی رقابت کند؟

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، هافبک تیم استقلال خوزستان معتقد است که تیمشان فوتبال زیبایی را ارئه می دهد و برخلاف نتایج باید به سبک بازی این تیم احترام گذاشت.

پرسپولیس همچنان شانس اصلی قهرمانی است ، تیم 70میلیاردی چطوری با تیم 700میلیاردی رقابت کند؟

وبلاگ وردپرسکارا آنلاین - علی اصغر درویش

تیم استقلال خوزستان به عنوان یکی از تیم های تازه صعود نموده به لیگ برتر از 4بازی ابتدایی لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب نموده است و با قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول و یک پله بالاتر از فولاد قعرنشین شرایط چندان مساعدی در آغاز لیگ ندارد اما محمود مطلق زاده، هافبک 29ساله این تیم معتقد است روند نتایج آبی پوشان خوزستانی در ادامه فصل تغییر خواهد نمود. او در گفت وگو با وبلاگ وردپرسکارا درباره شرایط استقلال شرح داده است.

*یک تساوی و 3شکست نتایج استقلال خوزستان از هفته های آغازی لیگ است. با این شرایط تیم می تواند به نتایج بهتری برسد؟

تیم استقلال خوزستان تازه به لیگ برتر صعود نموده و 16-17بازیکن نو گرفته است. باتوجه به این تغییرات نتیجه گیری نیاز به زمان دارد، چون بازیکنان هنوز از لحاظ فنی با تاکتیک سرمربی آشنایی لازم را پیدا ننموده اند و در هرصورت زمان می برد تا این هماهنگی بین بازیکنان ایجاد گردد. تعطیلی لیگ فرصت خوبی است تا روی نقاط ضعف و قوت کار کنیم تا به هماهنگی لازم برسیم.

*به نظر می رسد تیم استقلال خوزستان بیشتر در دقایق انتهای دچار مشکل می گردد و در 2 بازی مقابل آلومینیوم و تراکتور در واپسین لحظات بازی گل خوردید.

دلیل اصلی اش همانطور که گفتم نبود هماهنگی لازم بین بازیکنان است و به ما هنوز به هماهنگی صد درصدی نرسیده ایم تا مسابقه ای را که نمی توانیم ببریم، حداقل مساوی کنیم. این 4هفته تجربه شد و و مطمئنا با همین سبک بازی و تجربه بیشتر در ادامه راه به جایگاه بهتری می رسیم.

*استقلال خوزستان درتقابل با تیم هایی که با بودجه های سنگین بسته شده اند، چقدر شانس موفقیت دارد؟

تیم ما با کمترین بودجه بسته شد و باید قبول کرد که رقابت تیم 70-80میلیارد تومانی با یک تیم 600 - 700میلیاردی واقعا سخت است. البته که بعضی تیم ها از سقف هم بالاتر رفته اند.

*در این چند هفته لیگ کیفیت مسابقات را چطور دیدی؟

مسلما بازی های اول همواره جزو سخت ترین بازی هاست به این دلیل که تیم ها بعد از فرایند جابجایی وبدنسازی وارد مسابقات می شوند و خیلی سخت است که در شرایط لیگ قرار بگیرند. با توج به اینکه کار در فوتبال ایران با بقیه کشورها فرق می نماید، فکر می کنم از هفته هشتم یا نهم به بعد کیفیت لیگ بهتر می گردد. در کل باید بگویم که به دلیل وجود بازیکنان باکیفیت، لیگ هم باکیفیت است.

*باتوجه به نتایج استقلال خوزستان فکر می کنی در انتها فصل این تیم در کجای جدول قرار می گیرد و در کل تیم چه هدفی را دنبال می نماید؟

در وهله اول هدفمان این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و در ادامه به دلیل اینکه از لحاظ فوتبالی کیفیت خوبی داریم می توانیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم اما پیش بینی بسیار سخت است.

*وقتی با استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کردید آیا پیشنهاد نو از تیم های دیگر لیگ فزونی هم داشتی؟

بله پیشنهاد داشتم اما اولویتم استقلال خوزستان بود.

* چه تیم هایی را مدعی قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر می دانی؟

پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است و بعد تیم سپاهان.

*چرا فکر می کنی پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است؟

چون این تیم جایگاه ویژه ای در لیگ دارد. آنها چند سال پشت سرهم قهرمان لیگ شدند، از مربی و بازیکنان بسیار با کیفیتی استفاده می نمایند و فصل گذشته هم تیم پرسپولیس نشان داد که در مواقع سخت به راحتی از پس مسائل برمی آید.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس همچنان شانس اصلی قهرمانی است ، تیم 70میلیاردی چطوری با تیم 700میلیاردی رقابت کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس همچنان شانس اصلی قهرمانی است ، تیم 70میلیاردی چطوری با تیم 700میلیاردی رقابت کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید