پیغام ناامید کننده باشگاه استقلال به طرفداران؛ باید قید این 2 بازیکن را بزنیم!

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، بعضی اعضای نو کمیته فنی استقلال ساعاتی بعد از انتصاب اعلام کردند باشگاه استقلال پولی بابت حفظ قایدی و محبی ندارد.

پیغام ناامید کننده باشگاه استقلال به طرفداران؛ باید قید این 2 بازیکن را بزنیم!

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا در حالی که استقلال هنوز سرمربی خود را نشناخته و عملیات گزینش سرمربی همان طور که پیش بینی می شد به درازا کشیده خروج ستاره ها از این باشگاه موجی از نگرانی را به وجود آورده است.

اظهارات اعضای نو کمیته فنی استقلال نیز بعد از خبرهای نگران نماینده ای که درباره احتمال جدایی محبی به گوش می رسد بر دایره نگرانی ها افزوده است.

بعضی اعضای نو کمیته فنی استقلال ساعاتی بعد از انتصاب اعلام کردند باشگاه استقلال پولی بابت حفظ قایدی و محبی ندارد. این جمله یأس آور بدان معنا است که استقلال باید با دو ستاره مهم خود که در فصل بیست ودوم نقشی انکار ناپذیر در گلزنی های این تیم داشتند، وداع کند.

قبل از اینکه موضوع انتقال محبی به باشگاه العین امارات مطرح گردد، بازگشت مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی قطعی شده بود. قایدی طی توافقی که ابتدای فصل با باشگاه اماراتی داشت، قول داده بود بعد از سرانجام قراردادش با استقلال به این باشگاه بازگردد که درخشش در ترکیب استقلال سبب تسریع در این فرایند شد تا او بلافاصله بعد از سرانجام فصل نامه خداحافظی خود را منتشر کند.

با این حال طرفداران استقلال امیدوار بودند وعده های حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال محقق گردد و این بازیکن در استقلال بماند اما برخلاف وعده هایی که این شخص به طرفداران باشگاه استقلال داده، جدایی قایدی از استقلال قطعی شده و با توجه به اظهاراتی که اخیراً از زبان اعضای کمیته فنی شنیده شده خیلی بعید است که محمد محبی نیز در استقلال باقی بماند.

با جدایی این دو بازیکن استقلال در خط حمله دچار بحران جدی خواهد شد و تعیین نیست که سران استقلال در حالی که با مسائل مالی متعددی روبرو اند، چگونه می خواهند خلأ این دو بازیکن تأثیرگذار را پر نمایند.

زمزمه هایی درباره بازگرداندن امیرحسین حسین زاده به گوش رسیده اما با توجه به قوانینی که سازمان لیگ اعمال نموده جذب بازیکن ایرانی شاغل در لیگ های خارجی به طور قرضی امکان پذیر نیست و بسیار بعید است که باشگاه بلژیکی طرف قرارداد با حسین زاده راضی گردد، این بازیکن را به طور دائمی به استقلال بدهد.

از سویی حتی اگر بازگشت حسین زاده به استقلال را محتمل بدانیم با توجه به اینکه از سوی اعضای کمیته فنی اعلام شده بودجه کافی برای پرداختن به بازیکنان خارج نشین وجود ندارد، این انتقال نیز با اما و اگرهای بسیاری روبرو خواهد شد و روشن نیست که استقلال اساساً بودجه کافی برای بازگرداندن حسین زاده را در اختیار داشته باشد یا خیر؟!

باید به این موضوع مهم نیز توجه داشت که حتی اگر حسین زاده به استقلال بازگردانده گردد، جای خالی قایدی و محبی پر نخواهد شد به این علت که حسین زاده در پست پشت مهاجم بازی می نماید و بازیکنی نیست که قابلیت برآورده کردن تمام انتظاراتی که از یک مهاجم می رود را داشته باشد.

استقلال برای پرکردن جای خالی قایدی و محبی احتیاج به مهاجمان طراز اول دارد و اگر از همین حالا به فکر جذب برترین های لیگ در فصلی که گذشت نباشد دچار بحران خواهد شد. با توجه به اینکه جذب خارجی ها با پرداخت ارزی منع شده، مأموریت باشگاه استقلال برای پرکردن جای خالی این دو بازیکن دشوارتر هم خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیغام ناامید کننده باشگاه استقلال به طرفداران؛ باید قید این 2 بازیکن را بزنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام ناامید کننده باشگاه استقلال به طرفداران؛ باید قید این 2 بازیکن را بزنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید