پلوسی: کارهای ترامپ برای مقابله با کرونا بی معنی است

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، رئیس نمایندگان آمریکا در واکنش به طرح بازگشایی اقتصاد آمریکا اعلام نمود دستورالعمل های ترامپ مبهم و بدون انسجام است.

پلوسی: کارهای ترامپ برای مقابله با کرونا بی معنی است

به گزارش ، نانسی پلوسی، رئیس نمایندگان آمریکا در واکنش به طرح 3 مرحله ای بازگشایی اقتصاد ایالات متحده که به دلیل تعطیلی کسب و کارها به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا با بحران جدی روبرو شده است، اعلام نمود دستورالعمل های ترامپ در خصوص بازگشایی اقتصادی مبهم و بدون انسجام است.

رئیس نمایندگان آمریکا گفت: اگر از من سئوال کنید موضعی که رئیس جمهور اتخاذ نموده منطقی است یا خیر؟ من می گویم این کار بی معنی است.

دولت آمریکا میخواهد از طرح سه مرحله ای خود برای برداشتن محدودیت های مربوط به ویروس کرونا رونمایی کند.

: ترامپ: نانسی پلوسی یک احمق است!

پلوسی: اقدام ترامپ برای درج نام خود بر روی یاری های اقتصادی شرم آور است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پیش از این نیز با انتشار بیانیه ای در واکنش به تصمیم ترامپ در توقف یاری اقتصادی به سازمان جهانی بهداشت اعلام نمود: تصمیم رئیس جمهور در متوقف کردن یاری اقتصادی به سازمان جهانی بهداشت که پیشتاز جهانی مبارزه با ویروس کرونا بوده، بی معناست.

در بیانیه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا آمده است: این تصمیم خطرناک و غیرقانونی است و به سرعت به چالش کشیده خواهد شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تهدید های خود علیه سازمان جهانی بهداشت را عملی کرد و یاری اقتصادی کشورش در یاری به این سازمان را به حال تعلیق درآورد.

تدروس آدهانوم، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در کنفرانس خبری روز چهارشنبه خود از اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قطع بودجه این نهاد بین المللی ابراز تاسف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پلوسی: کارهای ترامپ برای مقابله با کرونا بی معنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: کارهای ترامپ برای مقابله با کرونا بی معنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید