پیش بینی بازی پرسپولیس با استقلال ، دربی با 2نیمه متفاوت!

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، هر 2تیم پرسپولیس و استقلال با 2 پیروزی درخشان به دربی شماره100 رسیدند تا از همین حالا انتظار داشته باشیم مصاف روز یکشنبه آنها تماشایی از آب در بیاید.

پیش بینی بازی پرسپولیس با استقلال ، دربی با 2نیمه متفاوت!

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا آنلاین، پرسپولیس 3 بر یک مس کرمان را برد و استقلال هم 6 بر یک هوادار را در هم کوبید. وجه تمایز 2 تیم اما این بود که پرسپولیس در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و استقلال در وقت دوم. این روال، کم و بیش از ابتدای فصل هم وجود داشته است. شاید جالب باشد بدانید پرسپولیس در نیمه های اول مسابقاتش 19گل به ثمر رسانده و کنار سپاهان، بهترین خط حمله را در وقت نخست داشته است.

در نقطه مقابل اما استقلال در نیمه های دوم 31گل زده که آمار بسیار عجیب و غریبی است. دومین تیم برتر لیگ از این نظر، تراکتور است که فقط 23گل به ثمر رسانده. به این ترتیب شاید گزاف نباشد اگر بگوییم احتمالا دربی پیش روی مرکز 2نیمه متفاوت خواهد داشت؛ مسابقه ای که در نیمه اول استقلال باید مراقب پرسپولیس باشد و در نیمه دوم اوضاع برعکس خواهد شد! هر چه هست امیدواریم مسابقه ای مجذوب کننده و پر گل در راه باشد. حالا دیگر توقع هواداران حسابی بالا رفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیش بینی بازی پرسپولیس با استقلال ، دربی با 2نیمه متفاوت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بازی پرسپولیس با استقلال ، دربی با 2نیمه متفاوت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید