پیولی: شرایط لیگ قهرمانان خاص است

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، روسونری تیمی نیست که از بازی در چمپیونزلیگ هراس داشته باشد.

پیولی: شرایط لیگ قهرمانان خاص است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وردپرسکارا،استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه ملاقات فردای تیمش در سری آ با اودینزه در یک نشست خبری شرکت کرد و از فرصت برای واکنش به قرعه تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ملاقات با ناپولی در این تورنمنت استفاده کرد.

بازی فردا مقابل اودینزه

اودینزه تیمی فیزیکی است که با تاکتیک مشخصی بازی می نماید. سبک بازی آنها تغذیه مستقیم مهاجمان است. ما باید با تمرکز بالا در میدان حاضر بشویم و با اراده بالا سه امتیاز را به دست بیاوریم.

واکنش پیولی به قرعه چمپیونزلیگ و مصاف با ناپولی

هر حریفی در این سطح از چمپیونزلیگ سخت، پیچیده و چالش برانگیز است و البته انگیزه ما هم بالا است. ما در یک چهارم نهایی هستیم. از قلم نیاندازید نام ما میلان است و می خواهیم صعود کنیم. ناپولی تیم پرقدرتی است و در حال حاضر در سری آ نسبت به ما شرایط بهتری دارد ولی چمپیونزلیگ، چمپیونزلیگ است و میلان، میلان.

شرایط زلاتان ابراهیموویچ در حال حاضر

ایبرا خوب می داند که وقتی من لیست تیم را آماده می کردم او برای بازی کردن آماده نبود. ولی ایبرا، ایبرا است و می خواهد در همه بازی ها به میدان برود و به هم تیمی هایش یاری کند.

میلان برای صعود چقدر انگیزه دارد؟

ما با شایستگی به این مرحله رسیده ایم و با انگیزه بالا و جاه طلبی به میدان می رویم. بله، می خواهیم صعود کنیم. صحبت های اسپالتی؟ فکر نکنم او می خواست پیغامی به من بدهد. من با او رابطه خیلی خوبی دارم و مربی خیلی خوبی می دانمش. بین لیگ و چمپیونزلیگ تفاوت زیادی هست ولی حالا باید تمام حواس مان را با چمپیونزلیگ معطوف کنیم.

آیا از مسروری ناپلی ها برای قرعه شان و روبرو شدن با میلان ناراحت شدید؟

من ترجیح می دهم بعد از بازی ها مسرور باشم تا قبلش.

لیائو از نظر روحی شرایط خوبی ندارد؟

ما به خبرهایی که منبع شان بیرون باشگاه است بی توجه هستیم. من به لیائو توصیه می کنم به نزدیکانش توجه کند. او افسرده نیست و خیلی هم بااراده است. از او انتظار می رود گلزنی کند ولی حتی زمانی که گل نمی زند در روند بازی تیم ما نقش خیلی مهمی دارد.

به قهرمانی در چمپیونزلیگ فکر می کنید؟

بله ولی اول باید از این مرحله عبور کنیم. در حال حاضر باید به بازی با اودینزه فکر کنیم. چمپیونزلیگ یکی از هدفهای ما است و معتقدیم می توانیم تا آخر پیش برویم. چرا نباید به قهرمانی فکر کنیم؟ ما در سطح بالایی بازی کردیم اما فعلا آنچه بیشترین اهمیت را دارد کسب سه امتیاز در بازی فردا در لیگ است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیولی: شرایط لیگ قهرمانان خاص است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: شرایط لیگ قهرمانان خاص است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید