کولر سلولزی [فهرست قیمت کولر سلولزی 1401

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، نیکاسان با بیش از 20 سال تجربه در زمینه فراوری، خرید و فروش تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و لوازم جانبی از جمله پد سلولزی، به عنوان یک مجموعه قابل اعتماد از سمت مشتریان شناخته می گردد. این مجموعه با یاری متخصصان خبره در کوشش است تا برترین خدمات را ارائه دهد.

کولر سلولزی [فهرست قیمت کولر سلولزی 1401

برترین کولر سلولزی کولرهایی هستند که از جنبه های مختلف پیروز به جلب رضایت مصرف نمایندگان شده اند. فراورینمایندگان این وسایل خنک نماینده محصولات مختلف خود را بر اساس نظرات و احتیاجهای مشتریان بازارهای داخلی و خارجی فراوری می نمایند. در نهایت فروشندگان کولرهای آبی سلولزی اجناس خود را با قیمت های مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند. البته قیمت کولر سلولزی ارائه شده در سایت های مختلفی همانند نیکاسان به عوامل مختلفی بستگی دارد که این موارد در ادامه توضیح داده شده است.

کولر سلولزی

امروزه در ایران کولرهای آبی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع اگر ساختمانی کولر گازی یا سیستم های مرکزی سرمایش یا گرمایش نداشته باشد، آن را به کولر آبی مجهز می نمایند. کولر سلولزی نوع خاصی از کولر آبی است که در آن به جای پدهای پوشالی از پد سلولزی کولر استفاده می شود.

این نوع کولرها بازدهی بیشتری نسبت به نمونه های پوشالی موجود در بازار دارند. بعلاوه هزینه کمتر نگهداری و عدم ایجاد آلرژی در افراد از جمله ویژگی های این محصولات به شمار می رود. ضمناً پوشال های تعبیه شده در کولرهای آبی پوشالی باید به صورت سالانه تعویض شوند، اما پدهای سلولزی را هر 4 یا 5 سال یکبار می توان عوض کرد. هنگامی که این پدهای تازه را بشویید، تغییر شکل نمی دهند.

این ویژگی ها باعث محبوبیت بیشتر کولرهای سلولزی در مقایسه با کولرهای پوشالی شده است. به همین علت فراورینمایندگان این محصولات تازه وارد را در مدل های مختلف فراوری و روانه بازار نموده اند. در ادامه با انواع کولرهای آبی سلولزی و کاربرد آن ها آشنا می شوید.

کولر سلولزی قابل حمل

برای جابجا کردن کولر سلولزی قابل حمل احتیاجی نیست که وزن زیادی را تحمل کنید. این مدل گزینه ای مناسب برای خنک کردن محیط های کوچک به خصوص در مکان های اداری محسوب می شود. بعلاوه کولر سلولزی قابل حمل احتیاج به کانال کشی ندارد و در مدل های رومیزی، پایه دار و بدون پایه به بازار عرضه می شود.

کولر سلولزی پلیمری

کولر سلولزی پلیمری به عنوان یکی از تازهترین انواع کولر آبی برای خنک کردن محیط های خانگی، اداری، تجاری و صنعتی استفاده می شود. این نوع کولر قطعات مکانیکی مانند تسمه، یاتاقان، محفظه حلزونی و بسیاری موارد دیگر را ندارند؛ از این رو هزینه سرویس سالانه آن ها بسیار پایین است.

بعلاوه این کولرهای ساخته شده با بدنه پلیمر در مناطقی با آب دارای درجه سختی زیاد و بعلاوه شرایط مختلف مقاومت بالایی دارند. داشتن قابلیت مکندگی و دمندگی یکی دیگر از ویژگی های این محصولات است که با توجه به شرایط می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. کولرهای پلیمری را می توانید در سه حالت بالا زن، پایین زن و روبرو تنظیم کرد. شما می توانید برای داشتن انتخابی مناسب با کارشناسان مجموعه نیکاسان در تماس باشید و قبل از خرید از آن ها مشاوره رایگان دریافت کنید.

کولر آبی سلولزی کنترل دار

هر نوع کولری از جمله کولر آبی سلولزی می تواند کنترل از راه دور داشته باشد. حتی کولرهای آبی که در محیط بیرون از ساختمان نصب می شوند نیز امکان استفاده از دستگاه کنترل را دارند. در این شرایط پنل کنترل نماینده کولر در داخل محوطه مربوطه نصب می شود.

امروزه بیشتر کولرهای سلولزی قابل حمل و پلیمری ریموت کنترل دارند، اما مدل های ثابت با میزان بزرگ به دو صورت بدون دستگاه کنترل و کنترل دار عرضه می شوند. قاعدتا قیمت کولر سلولزی ریموت دار نسبت به نمونه های بدون ریموت بیشتر است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کولر سلولزی

کولر سلولزی در بازار ایران قیمت های متنوعی دارد که شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. به طور کلی قیمت کولر سلولزی تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند برند، نوع کولر، میزان دستگاه و کیفیت مواد بکار رفته در ساخت آن است.

برندهای مختلف متریال، قواعد و استراتژی های متنوعی را در هنگام ساخت کولرهای آبی پوشالی و سلولزی بکار می برند. همین امر باعث تفاوت قیمت در محصولات شرکت های مختلف می شود. جالب است بدانید که، قیمت کولر آبی سلولزی در شهرها و کشورهای مختلف نیز با یکدیگر فرق دارد. با توجه به متغیر بودن قیمت کولر آبی سلولزی در بازار بهتر است که در بازه زمانی نزدیک به خرید قیمت این محصول را آنالیز کنید. فروشگاه انتخابی نیز در قیمت کالا تاثیرگذار است، زیرا بعضی از فروشگاه ها برای جلب رضایت مشتریان خود حاشیه سود کمتری را در هنگام فروش محصولات خود در نظر می گیرند. البته شما باید علاوه بر هزینه اصلی خرید کولر آبی سلولزی هزینه های جانبی مانند هزینه حمل ونقل و نصب را نیز در نظر بگیرید.

پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی نیکاسان است. نیکاسان یکی از مراکز معتبری است که تجربه طولانی و درخشان در زمینه فروش انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی با کیفیت و قیمت مناسب دارد. این مجموعه فهرست قیمت محصولات خود را همیشه بروزرسانی می نماید.

منبع: فوت و فن

به "کولر سلولزی [فهرست قیمت کولر سلولزی 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولر سلولزی [فهرست قیمت کولر سلولزی 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید