اتفاق شگفت انگیز درباره عیسی آل کثیر و دابو

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، تیم فوتبال سپاهان در چهار هفته ابتدایی فصل نو لیگ برتر به علت عدم ثبت قرارداد عیسی آل کثیر و برایان دابو در سازمان لیگ نتوانسته از این دو خرید نوش استفاده کند و ژوزه مورایس این نفرات را در اختیار نداشته، اما بحث اصلی درباره پرونده این دو نفر کمی پیچیده و البته جالب توجه شده است.

اتفاق شگفت انگیز درباره عیسی آل کثیر و دابو

فرشید طاهری، مسؤول کمیته جابجایی سازمان لیگ در این باره به شبکه ورزش گفت: عیسی آل کثیر و دابو با باشگاه سپاهان قرارداد دارند و درخواست صدور کارت بازی برای آن ها داده شده، اما بخاطر مسائل بحث سقف بودجه، پس از آنالیز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ما اعلام خواهد شد که این دو بازیکن اجازه بازی خواهند داشت یا خیر و طبق همان، کارت صادر می گردد.

او در مورد اینکه اگر کارت بازی این دو بازیکن صادر نگردد چه اتفاقی می افتد، اظهار کرد: این دو بازیکن با باشگاه سپاهان قرارداد بسته اند و جابجایی هم به خاتمه رسیده است. از سوی دیگر تیم ها می توانند تا نیم فصل فقط بازیکنانی را به عنوان سهمیه فیفا جذب نمایند که یار آزاد بوده و بعلاوه آن باشگاه جای خالی در فهرست خود لحاظ نموده باشد.

مسؤول کمیته جابجایی سازمان لیگ در اظهار نظری جالب مطرح کرد: سقف بودجه باشگاه سپاهان برای این فصل (با وجود اضافه کردن آل کثیر و دابو) رد نشده، ولی مسائلی در بحث قرارداد های سال دوم این تیم وجود دارد که مانع از صدور کارت بازی آن ها شده است.

طاهری یادآور شد: مسائل بودجه فصل دوم باشگاه سپاهان در این بین وجود دارد که کارگروه جابجایی، پرونده این باشگاه را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده تا آنالیز گردد و پس از آن، نتیجه را به ما بگویند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای مثال قرارداد این بازیکنان در سال دوم سه برابر شده و از سقف مدنظر بالا زده است، مطرح کرد: بله، همین بحث سال دوم وجود دارد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "اتفاق شگفت انگیز درباره عیسی آل کثیر و دابو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق شگفت انگیز درباره عیسی آل کثیر و دابو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید