استانبول یا آنتالیا ، کجا بیشتر خوش میگذره؟

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، وقتشه که دیگه یه سفر خارجی خوب و نزدیک برید و لذت ببرید. ما انتخاب شما را بین سفر به استانبول و یا آنتالیا راحت می کنیم. پس از بررسی بین سفر به کشورهای همسایه، به این نتیجه خواهید رسید که بیشترین جایی که مسافرها به آنجا سفر می کنند کشور ترکیه است. اما کشور ترکیه شهرهای مختلفی دارد که هرکدام دارای جذابیت های فرهنگی و گردشگری خاص خود است. در این میان شهرهای استانبول و آنتالیا پر بازدید ترین شهرهای توریستی کشور ترکیه هستند. انتخاب بین این دو شهر، در پایان این پست از بلاگ خبرنگاران برای شما راحت تر خواهد شد، پس با خبرنگاران همراه باشید.

استانبول یا آنتالیا ، کجا بیشتر خوش میگذره؟

بلیط هواپیما

با بررسی قیمت بلیط هواپیما در جهتهای استانبول و آنتالیا به چند نکته پی خواهید بود. همه روزه پروازهای متعددی از مبداء تهران به شهر استانبول ترکیه انجام می گردد و به علت چارتر بودن پرواز می توانید در بعضی از مواقع بلیط لحظه آخری استانبول را که نرخ خوبی دارد خریداری نمایید، تعداد شبی که در استانبول اقامت دارید نیز می تواند متغیر باشد. ولی در جهت آنتالیا و خود فرودگاه اصلی این شهر دو پرواز ترکیه ای با برگشت یک هفته ای برای خرید امکان پذیر است و به علت ایرانی نبودن پرواز، قیمت بالاتری نسب به استانبول دارد. اگر قصد خرید پرواز غیر مستقیم به آنتالیا را دارید می توانید جهت اسپارتا را در سایت وبلاگ وردپرسکارا جستجو کنید.

جاذبه های گردشگری استانبول

اگر قصد خرید دارید حتی بدون در نظر نگرفتن جاذبه های گردشگری استانبول حتماً به این شهر سفر کنید. در کنار این موضوع که قیمت اجناس مخصوصاً در جشنواره های خرید بسیار مناسب است، به تعداد روزهایی که در استانبول هستید مکان های دیدنی برای گشتن هست.

از اماکن گردشگری استانبول میتوان به مسجد ایاصوفیه، قصر توپکاپی، مسجد سلطان احمد، بازار بزرگ، میدان تکسیم، خیابان استقلال، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا و بازار ادویه استانبول اشاره کرد. پس با خرید بلیط لحظه آخری استانبول می توانید لحظات بسیار خوبی را همراه خانواده خود در استانبول بگذرانید.

بهترین بستنی فروشی استانبول کجاست؟

جاذبه های گردشگری آنتالیا

مهمترین چیزی که باعث میگردد مسافران به آنتالیا سفر کنند دریا و سواحل زیبای این شهر و هتل های لوکس ساحلی آن است، که روحیه انسان را عوض می کند. با خرید بلیط هواپیما آنتالیا می توانید دلی به دریا زده و از سواحل آنتالیا لذت ببرید. از پارک آبی آکوالند آنتالیا می توانید لذت ببرید. هتل های آنتالیا اکثراً با خدمات ALL و UALL ارائه می شوند که در هر دو حالت صبحانه، نهار، شام و نوشیدنی رایگان است ولی در حالت دوم این خدمات 24 ساعته ارائه می گردد. کیفیت هتل های آنتالیا نسبت به استانبول بهتر است و حتی در روزهای سرد سال می توانید از هتل هایی که استخر آب گرم دارند استفاده کنید.

از مراکز گردشگری آنتالیا می توان به آبشار duden، رفتینگ در رودخانه وحشی، بازدید از پارک ملی آنتالیا و دلفین لند اشاره کرد.

در نهایت این بستگی به شما دارد که چه نوع تفریحی را برای سفر انتخاب می کنید، بازدید از جاذبه های توریستی و مراکز خرید استانبول و یا سواحل آنتالیا. وبلاگ وردپرسکارا راهنمای شما در سفر به خارج از کشور خواهد بود.

راهنمای سفر به آنتالیا برای خوشگذرانی

منبع: تریپ

به "استانبول یا آنتالیا ، کجا بیشتر خوش میگذره؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانبول یا آنتالیا ، کجا بیشتر خوش میگذره؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید