استاندار تهران: شنبه و یک شنبه تعطیل نیست

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، استاندار تهران گفت: تهران شنبه و یک شنبه تعطیل نیست.

استاندار تهران: شنبه و یک شنبه تعطیل نیست

به گزارش فارس، علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع وبلاگ وردپرسکارا با اعلام این خبر که تهران شنبه و یک شنبه هفته آینده تعطیل نیست، اظهار کرد: در رابطه با تعطیلی تهران به علت گرمای هوا در روز های چهارشنبه و پنجشنبه، ما برنامه ای نداشتیم، اما مسؤولان وزارت بهداشت و درمان در این خصوص تصمیم گرفتند و طبیعتا شرایط اقلیمی و وجود گرمای بیش از حد و شرایط بهداشتی و درمانی، ایجاب می نماید که بر اساس استاندارد های بین المللی تصمیمات درست گرفته گردد.

وی اظهار داشت: تصمیم اخیر در رابطه با تعطیلی نیز منطبق بر همین موضوع بوده که از طرف وزارت بهداشت و درمان اعلام شد و هیئت دولت آن را تصویب کرد و تهران و سایر استان ها تعطیل اعلام شد.

پیشتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز سه شنبه، 10 مردادماه از موافقت هیئت دولت با تعطیلی سراسر کشور در روز های چهارشنبه و پنج شنبه (11 و 12 مردادماه) به علت گرمای هوا اطلاع داد.

وی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته بود: با توجه به گرمای بی سابقه هوا در روز های جاری، به منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روز های چهارشنبه و پنج شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

منبع: فرارو

به "استاندار تهران: شنبه و یک شنبه تعطیل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران: شنبه و یک شنبه تعطیل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید