اهدای ماسک اپل و فیس بوک به مراکز درمانی آمریکا

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، کمبود گسترده ماسک در بیمارستان ها و مراکز درمانی آمریکا باعث شده شرکت های اپل و فیس بوک برای حل این مشکل به توزیع ماسک روی آورند.

اهدای ماسک اپل و فیس بوک به مراکز درمانی آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ وردپرسکارا به نقل از زد دی نت، شرکت های اپل و فیس بوک اعلام نموده اند تعدادی از ماسک هایی را که برای شرایط اضطراری ذخیره نموده بودند به کارکنان مراکز درمانی و بهداشتی اعطا می نمایند تا آنها بتوانند از جان خود در زمان فعالیت کاری دفاع نمایند.

تیم کوک مدیر عامل اپل با ارسال توئیتی در این زمینه گفت: اپل میلیون ها ماسک را برای متخصصان و شاغلان بخش بهداشت و درمان آمریکا و اروپا ارسال می نماید. وی همچنین از تخصیص منابع دیگری به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که با کرونا مبارزه می نمایند، اطلاع داد.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک هم اعلام نموده که این شرکت 720 هزار ماسک را در اختیار مراکز درمانی آمریکا قرار می دهد. زیرا در این مراکز احتیاج به چنین اقلامی بسیار جدی تر است. فیس بوک وعده داده که این یاری ها را در آینده هم ادامه می دهد.

در عین حال جف بزوس مدیر عامل آمازون از اینکه علیرغم کوشش های فراوان نتوانسته برای کارکنان خود که مجبورند در سر کار حاضر شوند، به اندازه کافی ماسک خریداری کند، اظهار نگرانی نموده است. وی کمبود ماسک را یک مشکل جدی جهانی توصیف نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "اهدای ماسک اپل و فیس بوک به مراکز درمانی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای ماسک اپل و فیس بوک به مراکز درمانی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید