بحران خط دفاعی، چالش جدید گل محمدی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، خبرگزاری خبرنگاران- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس هم به دلیل آسیب دیدگی فردا تست MRI می دهد.

بحران خط دفاعی، چالش جدید گل محمدی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هفته یازدهم لیگ برتر با نتیجه 2-1 فولاد را شکست داد و پس از چهار تساوی متوالی با این برد به رتبه ششم جدول رسید. محمد حسین کنعانی زادگان پس از این بازی مدعی شد از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و قرار است میزان آسیب دیدگی وی پس از تست MRI معین گردد.

از طرفی سید جلال حسینی که در لحظات انتهای این مسابقه جای خود را به آرمان رمضانی داد هم دچار مصدومیت شده و این بازیکن هم باید فردا برای معین شدن شدت آسیب دیدگی اش تست MRI بدهد. شاگردان یحیی گل محمدی در هفته دوازدهم لیگ برتر دوشنبه هفته بعد مهمان آلومینیوم اراک هستند.

بعد از چند تساوی متوالی، پرسپولیس امروز در ملاقاتی سخت و در خانه خود پیروز به غلبه بر فولاد شده و گام بلندی برای رسیدن به رتبه های بالای جدول برداشت. محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع پرسپولیس در نیمه دوم لحظات عجیب و پرحاشیه ای را سپری کرد و حالا حداقل در یک بازی در ترکیب تیمش غایب خواهد بود.

تنها گل فولاد در این ملاقات روی پنالتی مشکوک کنعانی وارد دروازه شد و این تصمیم عجیب به شدت اعتراض این مدافع را برانگیخت. کنعانی به حدی از این تصمیم عصبانی و شوکه بود که قدم زنان تا لب خط هم آمد و در نهایت با تشر کریم باقری بازی را از سر گرفت. اما این بازیکن امروز با کارت زرد زاهدی فر نیز روبرو شد تا ملاقات هفته بعد برابر آلومینیوم اراک را نیز از دست بدهد. البته خود محمد حسین کنعانی زادگان بعد از انتها بازی فاش کرد از ناحیه همسترینگ نیز آسیب دیده و هنوز مدت زمان دوری او از میادین معین نیست.

اما خبر بد برای پرسپولیس و یحیی گلمحمدی، احتمال غیبت سید جلال حسینی نیز در این ملاقات است. کاپیتان باتجربه پرسپولیس در دقایق انتهای و به علت خستگی مفرط تعوض شده و در اتفاقی عجیب در اوقات اضافی پرسپولیس بدون دو مدافع مرکزی ثابت خود بازی کرد. بدین ترتیب و در صورت نرسیدن محمد حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی به بازی بعدی، یحیی کار سختی برای چینش خط دفاعی خود خواهد داشت. البته احتمالا برای اولین از محمد انصاری، مدافع این تیم در لیگ فعلی رونمایی شده و او یکی از گزینه های پرسپولیس در این ملاقات خواهد بود.

اما امیر محمد خارکش ممکن است سوپرایز عظیم یحیی در ملاقات برابر آلومینیوم باشد. این مدافع جوان که از تیم های پایه پرسپولیس رشد نموده و توانسته در تیم جوانان عملکرد درخشانی را از خود نشان دهد، در لیست تیم حضور داشته و می تواند در ترکیب قرمزپوشان حضور یابد.

همچنین به نظر می رسید امروز و در دقایق انتهای ملاقات مقابل فولاد، میلاد سرلک برای پر کردن جای خالی کنعانی و سید جلال به قلب خط دفاعی منتقل شده و ممکن است در نهایت یحیی چاره ای جز استفاده از سرلک در خط دفاعی نداشته باشد. به هر حال شرایط پرسپولیس بعد از کسب پیروزی مهم برابر فولاد در خط دفاعی بغرنج شده و باید دید راهکار یحیی برای این بحران چه خواهد بود.

پرسپولیس با یک گل از فولاد پیش بود اما در دقیقه 61 توپ پاتوسی به محمدحسین کنعانی زادگان برخورد کرد و زاهدی فر به عنوان داور بازی بلافاصله با اعلام خطا نقطه پنالتی را نشان داد. محمدحسین کنعانی زادگان به شدت به این تصمیم اعتراض کرد و با فریادهای بلند قسم می خورد که توپ به سینه و کتف او برخورد نموده نه دست هایش. این فریادهای کنعانی زادگان ادامه پیدا کرد و هنگامی که او به کنار نیمکت رسید، کریم باقری با فریاد و دستی که جلوی دهان کنعانی زادگان گذاشت از او خواست تا سکوت کند. مشابه این صحنه را پیش تر در دربی و برخورد باقری با شیث و حقیقی دیده بودیم و حالا برای چندمین بار آقا کریم پرسپولیسی ها به موقع ورود کرد و با دادن شوک به کنعانی زادگان سعی کرد تا حد زیادی بازی را آرام کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بحران خط دفاعی، چالش جدید گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران خط دفاعی، چالش جدید گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید