تجهیز کلینیک فجر انقلاب ایلام به خدمات دندان پزشکی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، شیره وندی گفت:بزودی بخش دندان پزشکی را به کلینیک فجر انقلاب ایلام اضافه می کنیم و در این راستا یونیت و تجهیزات دندان پزشکی تأمین شده است.

تجهیز کلینیک فجر انقلاب ایلام به خدمات دندان پزشکی

شیره بندی مسئول کلینیک فجر انقلاب در گفت و گو با خبرنگار از ؛ با معرفی این کلینیک گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فجر انقلاب در سال 1395 به عنوان کلینیک ویژه مستقل در مجموعه محوطه بیمارستان شهید مصطفی خمینی و با زیر بنای 1953 متر مربع ، در دو طبقه ساختمانی ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او اظهار کرد:این مجتمع درمانی با اهتمام دانشگاه علوم پزشکی ایلام جهت گسترش کلینیک های درمانی و بخش های پاراکلنیکی متعدد تشخیص و درمان (فرایند های درمانی)، به یکی از مجهزترین مجتمع درمانی فوق تخصصی استان تبدیل شد و در دهه فجر سال 1395 به نام کلینیک فجر انقلاب نامگذاری و توسط وزیر بهداشت وقت افتتاح شد .

شیره وندی مطرح نمود: هم اکنون کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی فجر انقلاب، با حضور بیش از 20 تن از استادان و اعضای هیات علمی مجرب دانشگاه علوم پزشکی ایلام، از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 21 در دو شیفت صبح و عصر، روزانه پذیرای بیش از سیصد مراجعه کننده از اقصی نقاط استان است. در این مرکز تخصص هایی مانند قلب و عروق، داخلی، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، پوست و مو، بیماری های عفونی، بیماری های اعصاب، زنان و زایمان، اطفال و تغذیه خدمت ارائه می دهند.

همچنین افزود: این کلینیک علاوه بر دارا بودن کلینیک های تخصصی در زمینه های فوق تخصصی انکولوژی و خون شناسی، بیماری های ریه، بیماری های غدد و متابولیسم، بیماری های گوارش، نفرولوژی و روماتولوژی فعالیت دارد.

مسئول کلینیک فجر انقلاب ایلام ضمن بیان اینکه، این مجتمع آموزشی-درمانی دارای بخشهای پاراکلینیکی و خدمات تشخیص طبی (فرایند های درمانی)، همچون نوار مغز ، نوار قلب ، هالتر مانیتورینگ، اکو قلب ، تست ورزش و .... است مطرح نمود: این کلینیک، از معدود جاهایی است که دارای مراکز دیابت، سلیاک و فشارخون است و جهت اطلاع همشهریان اعلام می شود خدمات کرایوتراپی، بوتاکس و خدمات پوستی نوسط شادفر متخصص پوست همه روزه ارائه می شود.

شیره وندی ادامه داد: در این کلینیک ویژه ، تمامی معاینات ، آزمایش ها ، پروسیجر ها (فرایندهای درمانی) و خدمات تشخیصی و درمانی با تعرفه دولتی و حداقل هزینه انجام می شود؛ که با اجرای طرح تحول سلامت، از همین هزینه اندک نیز به شکل چشمگیری کاسته شده است.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تجهیز کلینیک فجر انقلاب ایلام به خدمات دندان پزشکی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تجهیز کلینیک فجر انقلاب ایلام به خدمات دندان پزشکی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز کلینیک فجر انقلاب ایلام به خدمات دندان پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید