توسعه پارک آموزش ترافیک اشرفی اصفهانی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، فعالیت پارک آموزش ترافیک در محدوده اشرفی اصفهانی با ساخت مجموعه های نو افزایش می یابد.

توسعه پارک آموزش ترافیک اشرفی اصفهانی

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه2 دراین باره گفت: پس از ساخت پارک آموزش ترافیک در بوستان اشرفی اصفهانی، با توجه به نداشتن حصار و نگهبان، این مجموعه در گذر زمان تخریب و بسیاری از امکاناتش به سرقت رفت. به همین طرح ساخت فاز 2 مطرح شده است تا علاوه بر حفظ امکانات خدمات پارک افزایش یابد.

محمدحسین کریمی وسعت فعلی پارک را 3 هزار و800 مترمربع دانست و اضافه نمود: امکانات فعلی شامل آلاچیق، پل عابرپیاده، محل آموزش روباز، جهت دوچرخه سواری و... است بدون اینکه حصاری داشته باشد اما در طرح تازه، دیواری به همراه نرده برای محصور کردن محل ایجاد می گردد. بعلاوه پیش بینی شده که آلاچیق موجود با نمای شیشه ای بازسازی و در آن با قرار دادن لوازم صوتی و نورپردازی مطالب آموزشی ارائه گردد.

او با بیان اینکه ساختمان تازه در 3 طبقه به وسعت 450 متر به عنوان یکی دیگر از برنامه های منطقه برای اجرای مرحله دوم پارک ترافیک است، ادامه داد: این ساختمان کاربری اداری و آموزشی خواهد داشت و باعث می گردد تا شهروندان بیشتری از امکانات پارک استفاده نمایند.

کریمی با تأکید بر اینکه تا به امروز برنامه های زیادی در پارک آموزش ترافیک برگزار و استقبال شهروندان به ویژه عصرها از این مکان زیاد بوده است گفت: برپایی مسابقه های دوچرخه سواری، آموزش راننده های خودروهای خدمات شهری و... نمونه ای از برنامه های اجرا شده در پارک آموزش ترافیک بوده که امیدواریم با گشترش مجموعه این فعالیت ها افزایش یابد.

او ادامه داد: این فعالیت ها با تأمین اعتبار آغاز می گردد و احتمالاً تا سال آینده اجرایی گردد.

طرح پیشنهادی برای جانمایی نرده برای پارک ترافیک

منبع: همشهری آنلاین

به "توسعه پارک آموزش ترافیک اشرفی اصفهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه پارک آموزش ترافیک اشرفی اصفهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید