دومین نشست از سلسله نشستهای تخصصی یک عمر تجربه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، ایلنا/ براساس آخرین اخبار و گزارشات بدست آمده، دومین نشست از سلسله نشستهای تخصصی یک عمر تجربه برگزار می گردد.

دومین نشست از سلسله نشستهای تخصصی یک عمر تجربه برگزار می گردد

مجموعه نیاوران با هدف استفاده از تجربیات خبرگان حوزه میراث فرهنگی نشستهایی را تدارک دیده و از مفاخر، پیشکسوتان و چهره های ماندگار میراث فرهنگی دعوت می نماید تا داشته هایشان را در قالب سخنرانی و پرسش و پاسخ دراختیار مخاطبان قرار دهند.

بر همین اساس، دومین نشست از سلسله نشست های یاد شده با حضور رئیس کنونی گروه حفاظت و بازسازی ایکوم، پژوهشگر و بازسازیگر آثار و اشیای تاریخی، دکتر رسول وطن دوست برگزار می گردد.

رسول وطن دوست دکترای حفاظت و بازسازی آثار تاریخی و فرهنگی از دانشگاه لندن، مدرس دانشگاه و بنیان گذار پژوهشکده حفاظت و بازسازی آثار تاریخی است.

او که از کارشناسان برجسته یونسکو در زمینه حفاظت و بازسازی آثار تاریخی و فرهنگی بوده است، چندین بار به عضویت شورای مرکز بین المللی مطالعه، حفاظت و بازسازی دارایی های فرهنگی (ایکروم) و شورای اجرایی و کمیته های فنی شورای جهانی یادمان ها و محوطه ها (ایکوموس) انتخاب شده و در کمیته های منطقه ای و بین المللی میراث فرهنگی نیز عضویت دارد.

او در عرصه علمی و آموزشی نیز حضوری فعال و چشمگیر داشته و به عنوان یکی از مؤسسان و پدیدآورندگان برنامه های آموزشی رشته حفاظت و بازسازی آثار فرهنگی و تاریخی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشکده های کشور از سال 1355 شناخته شده است.

نشست یاد شده روز دوشنبه 26 تیر 1402 از ساعت 10 در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) تشکیل می گردد و شرکت عموم علاقمندان در آن آزاد است.

منبع: همگردی

به "دومین نشست از سلسله نشستهای تخصصی یک عمر تجربه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نشست از سلسله نشستهای تخصصی یک عمر تجربه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید