روسای بانکهای کم کار در پرداخت تسهیلات کرونا در قزوین تغییر می نمایند

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار قزوین گفت: روسای بانک هایی که در پرداخت تسهیلات مصوب کرونا و اشتغال روستایی کم کاری نمایند جابجا می شوند.

روسای بانکهای کم کار در پرداخت تسهیلات کرونا در قزوین تغییر می نمایند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وردپرسکارا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، راهنمایی الله جمالی پور در نشست کارگروه امور مالی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین که در استانداری برگزار گردید اظهارداشت: مدیران بانکی که در پرداخت تسهیلات مصوب عملکرد مناسبی داشته اند در شورای اداری استان معرفی و تجلیل می شوند.

وی باانتقاد از طولانی شدن فرآیند پرداخت تسهیلات مصوب حمایت ازمشاغل آسیب دیده از کرونا ومشاغلروستایی از سوی بعضی روسای بانک ها گفت: تا انتها بهمن ماه باید همه پرونده های موجود در بانک ها مشخص تکلیف شوند و هر مسئله ای در پرداخت وام ها وجود دارد بسرعت رفع گردد.

استاندار قزوین توضیح داد: باید فرصت ها را مغتنم بدانیم و پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که پرونده های خود را تکمیل نموده اند در یک ماه صورت گیرد.

وی یادآورشد: اگر پرونده تسهیلات کرونا و اشتغال روستایی پس از بهمن ماه روی میز مدیران بانک ها باقی مانده باشد با مدیران متخلف برخورد می گردد.

مدیریت بیماری کرونا در استان قزوین مرهون همکاری همه دستگاههاست

جمالی پور اضافه نمود: تاکید جدی داریم جذب تسهیلات 12 درصدی جبران خسارت کرونا و معرفی متقاضیان از سوی دستگاه های اجرایی با سرعت بیشتری پیگیری گردد تا فرصت بهره گیری از این تسهیلات که سود مناسبی دارد از متقاضیان سلب نگردد.

استاندار قزوین گفت: صیانت از اقتصاد کشور و ایجاد فرصت برای آن از وظایف مدیران دستگاه ها و بانک هاست و همه وظیفه داریم با کوشش بیشتر در این عرصه به رونق اشتغال و اقتصاد کشور یاری کنیم.

وی گفت: هرگونه کوتاهی و کم کاری کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی، بدون تردید بر اقتصاد و توسعه کشور تاثیر منفی گذاشته و پیامدهای اجتماعی و امنیتی دارد.

استاندار قزوین تاکید نمود: مدیران باید از اختیارات خود به منظور حل مسائل سرمایه گذاران استفاده بیشتری نمایند و حضور سرمایه گذار را فرصتی برای توسعه بیشتر کشور بدانند.

جمالی پور یادآورشد: همه افراد از رئیس اداره تا یک نیروی خدماتی در رضایت مندی و توسعه می توانند نقش آفرین باشند و هیچگاه نمی توان سهم خود را نادیده گرفت.

وی گفت: بعضی کشورهای منطقه که سالها قبل عقب مانده بودند امروز به ارزش و اهمیت سرمایه گذاری پی برده اند و با ایجاد فرصت های مناسب در این زمینه به پیشرفت های زیادی رسیده اند، در حالی که کشور ما از جمله استان قزوین با این که سرشار از ظرفیت و فرصت های مالی است هنور نتوانسته از آن بخوبی استفاده کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "روسای بانکهای کم کار در پرداخت تسهیلات کرونا در قزوین تغییر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسای بانکهای کم کار در پرداخت تسهیلات کرونا در قزوین تغییر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید