سامانه یکپارچه خودرو از ساعت 20 امشب باز شد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، مدیر طرح سامانه یکپارچه خودرو از باز شدن این سامانه از ساعت 20 روز دوشنبه ششم شهریور ماه اطلاع داد. مهدی تقدسی با اعلام این خبر اضافه نمود: همان طور که پیشتر وعده داده شده بود، بازگشایی مجدد سامانه با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات تازه، برای سه درصد باقی مانده از ثبت نام کنندگان در مرحله دوم ضمن حفظ اولویت آنان انجام می گردد.

سامانه یکپارچه خودرو از ساعت 20 امشب باز شد

بیت ران - وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های خالی اعلام شده،این دسته از متقاضیان می توانند 9 محصول از محصولات دو شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو را انتخاب نمایند.

تقدسی اضافه کرد: بعلاوه در این مرحله برای افرادی که تاریخ تحویل خودروهای آنان برای دو خودروساز کرمان موتور و مدیران خودرو در فصول آینده تعیین شده (یعنی پاییز و زمستان 1402 و سال 1403)، امکان ثبت نام وجود دارد. این دسته از افراد نیز می توانند همان خودروهای ثبت نام شده خود یا دیگر خودروهای این خودروسازان را زودتر تحویل بگیرند.

مدیر طرح یکپارچه خودرو گفت: با توجه به ظرفیت های خالی اعلامی از سوی شرکت های مدیران خودرو و کرمان موتور، متقاضیان دو دسته یاد شده می توانند به انتخاب 9 محصول از محصولات دو شرکت مذکور بپردازند.

وی گفت: از شرکت کرمان موتور چهار مدل خودروی جک J4 ،J7 ،S3 ،S5 برای متقاضیان در نظر گرفته شد. از شرکت مدیران خودرو هم پنج خودروی آریزو 6، FX، تیگو7، X22 و X55 از سوی متقاضیان قابل انتخاب است.

مدیر طرح سامانه یکپارچه خودرو اضافه کرد: تحویل این خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود. این روش به نوعی فروش فوق العاده محسوب می گردد.

تقدسی تاکید نمود: پس از این مرحله نیز، ظرفیت موجود همه خودروسازان مجددا آنالیز خواهد شد. و بر مبنای آن مراحل آینده طرح یکپارچه خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

سایپا شاهین پلاس چه تفاوتی با مدل های دیگر دارد؟ / همه چیز درباره شاهین پلاس

قیمت چانگان های وارداتی اصلاح شد / تحویل اولین خودرو وارداتی به مشتری

سایپا لیدا سال آینده به بازار می آید / Lida چه تعییناتی دارد؟

قیمت پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته ایران خودرو اعلام شد

لادا در ایران مونتاژ می گردد / روس ها به آمل می آیند

امکانات رفاهی سهند پارس خودرو و تفاوت تیپ های دستی و اتوماتیک آن

منبع: بیت ران

به "سامانه یکپارچه خودرو از ساعت 20 امشب باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه یکپارچه خودرو از ساعت 20 امشب باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید