عامل اصلی مهاجرت کاربران اندروید به آیفون

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، زومیت نوشت: مؤسسه CIRP علت اصلی مهاجرت کاربران اندروید به آیفون های اپل را فاش نموده و نتیجه آن چیزی نیست که فکرش را می کردیم.

عامل اصلی مهاجرت کاربران اندروید به آیفون

مؤسسه تحقیقاتی CIRP چند هفته پیش در گزارشی اختصاصی ادعا کرد مهاجرت کاربران اندروید به آیفون های اپل همچنان ادامه دارد. آن گزارش نشان می داد برخلاف سال های گذشته، تعداد افرادی که در سال 2022 برای اولین بار آیفون خریدند رشد نموده است.

CIRP در گزارشی تازه از عامل اصلی مهاجرت کاربران اندروید به آیفون پرده برداشته است. مطابق داده های این مؤسسه، علت اصلی مهاجرت کاربران، مسائلی است که آن ها با گوشی اندرویدی خود داشته اند. کمی بیشتر از نصف کسانی که در نظرسنجی CIRP شرکت کردند از مسائل شان با گوشی های اندرویدی گفتند.

مسائل کاربران با گوشی های اندرویدی غالبا به قدیمی شدن دستگاه و احتیاج به تعمیر برمی شود. بعلاوه شماری از کاربران گفته اند گوشی های اندرویدی یک سری نقص ها دارند و این موضوع روی تجربه کاربری آن ها اثر منفی گذاشته است.

با این حال به طور کلی تعداد زیادی از کاربران به این علت سراغ آیفون رفته اند که گوشی شان قدیمی بوده و به دستگاهی تازه احتیاج داشتند.

بر اساس نوشته Android Authority، بالغ بر 26 درصد از خریداران آیفون به علت قابلیت های تازه سراغ گوشی های اپل رفته اند. علت 15 درصد از آن ها هزینه نهایی دستگاه بوده و 6 درصد از افراد به علت برقراری ارتباط با اطرافیان شان آیفون خریده اند.

در بازارهایی نظیر آمریکا بسیاری از مردم آیفون دارند و با آی مسیج به یک دیگر پیغام می دهند؛ عدم دسترسی به آی مسیج برای آمریکایی ها دردسرساز است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عامل اصلی مهاجرت کاربران اندروید به آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل اصلی مهاجرت کاربران اندروید به آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید