موبایل، تبلت و گجت ها

چهره متفاوت مزدا 2، هاچ بک محبوب ژاپنی، عکس

گجت نیوز نوشت: شرکت مزدا از نسخه هیبریدی مزدا 2 پرده برداشت. نسل تازه مزدا 2 اکنون به ظاهری اسپرت و پیشرانه هیبریدی مجهز شده تا بتواند بهتر از قبل با تویوتا یاریس به رقابت بپردازد.

8 مهر 1402

ضربان قلب به جای پاسپورت!

خبرنگاران نوشت: دولت فنلاند به عنوان اولین تجربه خود در زمینه اعتبارنامه سفر دیجیتال (DTC)، یک پاسپورت دیجیتال برای مسافران راه اندازی نموده که می تواند به وسیله گوشی هوشمند حمل گردد.

3 مهر 1402

تسخیر جهان با روبات هایی به هیبت انسان ، ورود 10 هزار دیجیت به بازار فناوری

شرکت آگیلیتی روباتیک در حال ساخت یک تأسیسات 6503 متر مربعی است که ظرفیت فراوری بیش از 10 هزار ربات انسان نما به نام دیجیت (Digit) را دارد. روبات هایی که می توانند در کنار انسان ها کف کارخانه کار نمایند.

1 مهر 1402

مشخصات کامل گوشی های سری آیفون 15 و مقایسه آن ها با یکدیگر

اپل خاتمه در مراسم مورد انتظار واندرلاست از گوشی های نو آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و 15 پرو مکس رونمایی کرد که هر کدام از آن ها قابلیت ها و ویژگی های قابل توجهی را ارائه می نمایند. در این مطلب مشخصات تمام این دستگاه ها را مرور خواهیم کرد.

23 شهریور 1402

عجیب ترین موبایل دنیا ، این گوشی از دنیای مد آمده ، عکس

دیجیاتو نوشت: آنر V Purse از بندهای قابل تعویض و طرح های مختلف برای نمایشگر همواره روشن بهره می برد.

10 شهریور 1402

روز جهانی پرتاب بالش

روز جشن بالش ها در بیش از 100 نقطه مختلف جهان از جمله لندن، هلند، استرالیا، نیویورک و بوینس آیرس روزی جالب و فراموش نشدنی محسوب می گردد.

1 شهریور 1402

قدرتمندترین سرفیس مایکروسافت در راه است!

سرفیس لپ تاپ استودیو 2 با بهره گرفتن از سخت افزار قدرتمند، از نظر قدرت عملکرد جهش قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خواهد داشت.

3 مرداد 1402

دوربین آیفون16 خبرساز شد، عکس

گجت نیوز نوشت: براساس ادعای یک افشاگر، آیفون 16 پرو مکس - iPhone 16 Pro Max به یک سنسور سوپر تله فوتوی پیشرفته مجهز خواهد شد.

28 تیر 1402

گوشی آنر 90 لایت با دوربین 100 مگاپیکسلی و قیمت 330 دلار رونمایی شد

مدتی قبل آنر در چین از گوشی های سری آنر 90 رونمایی کرد و امروز گوشی آنر 90 لایت معرفی گردید که با قیمت حدود 330 دلار راهی بازار اروپا شده است. در ادامه به ویژگی های این گوشی می پردازیم.

31 خرداد 1402

سیاره جهنم پیدا شد!

گجت نیوز نوشت: اخترشناسان به تازگی پیروز به کشف سیاره ای سوزان و پف نموده شده اند که دمای آن 2 هزار درجه سانتی گراد است. با سیاره جهنم آشنا شوید.

30 خرداد 1402

این دم نوش ها از قرص خواب هم قوی ترند!

بعضی دم نوش ها به شما یاری می نماید تا خواب راحتی داشته باشید.

30 خرداد 1402

ویژگی های جالب iOS 17

اپل ios17 را با ویژگی های نو معرفی کرد. گفته می گردد در نسخه نو iOS شاهد طراحی نو مرکز کنترل خواهیم بود و قابلیت های سفارشی سازی و تنظیم سیستم عامل احتمالا بهبود یافته است. بعلاوه، احتمال تغییر در رابط کاربری اپل موزیک و App Library نیز وجود دارد.

27 خرداد 1402

عامل اصلی مهاجرت کاربران اندروید به آیفون

زومیت نوشت: مؤسسه CIRP علت اصلی مهاجرت کاربران اندروید به آیفون های اپل را فاش نموده و نتیجه آن چیزی نیست که فکرش را می کردیم.

15 خرداد 1402

رتبه بندی همه فیلم های بن افلک در مقام کارگردان از بدترین به برترین

این روزها نام بن افلک، مت دیمون و مایکل جردن به خاطر نمایش فیلم ایر سر زبان ها است. ایر همان داستان کلیشه ای همیشگی رویای آمریکایی است؛ همان قصه تکراری مردان و زنانی که با کوشش و پشتکار و جا نزدن در برابر ناملایمات به موفقیت و پیروزی می رسند و در نهایت...

31 اردیبهشت 1402

پیوند شگفت انگیز مغز میمون با کامپیوتر در چین

محققان چینی ادعا نموده اند که پیوند موفقیت آمیز مغز میمون با کامپیوتر به وسیله آنها، برگ برنده چین در جنگ فناوری با آمریکا خواهد بود.

19 اردیبهشت 1402

چند میلیارد دلاری که گوگل هر سال باید به اپل بدهد!

زومیت نوشت: آیا تا به امروز از خود پرسیده اید چرا گوگل هرسال چندین میلیارد دلار به اپل می پردازد؟ این اقدام احتمالاً به روش عملکرد دنیای دیجیتالی ما ارتباط دارد.

11 اردیبهشت 1402

موبایل مخصوص هواداران هری پاتر ، عکس

گجت نیوز نوشت: کمپانی ردمی میخواهد نسخه ای از گوشی موبایل ردمی نوت 12 توربو (Redmi Note 12 Turbo) را برای علاقمندان به هری پاتر روانه بازار کند.

7 فروردین 1402

تاکید بر ضرورت استفاده از فضای ابری در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک

معاون توسعه راهکارهای سازمانی شرکت امیدتک در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت گفت: امروزه فضای ابری احتیاج ضروری برای بانکداری باز و بانکداری دیجیتال محسوب می گردد.

15 اسفند 1401

گوشی ریلمی GT3 با شارژ 240 واتی راهی بازارهای جهانی شد

هفته ها بعد از معرفی در چین، ساعاتی قبل ریلمی اولین گوشی مجهز به سرعت شارژ 240 واتی را برای بازارهای جهانی معرفی کرد. ریلمی GT3 به لطف این سرعت شارژ شگفت انگیز می تواند در عرض کمتر از 10 دقیقه به طور کامل شارژ گردد. همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی نسخه جهانی...

10 اسفند 1401

پروژه شکست خورده عجیب ترین هواپیمای دنیا ، عکس

گجت نیوز نوشت: این هواپیمای عجیب دارای 9 بال بود که به عنوان یک قایق پرنده برای انتقال هوایی مسافران از اقیانوس اطلس ساخته شد. اما این اختراع تا چه حد پیروز بود؟

3 اسفند 1401
تعداد: (108)