دوربین آیفون16 خبرساز شد، عکس

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، گجت نیوز نوشت: براساس ادعای یک افشاگر، آیفون 16 پرو مکس - iPhone 16 Pro Max به یک سنسور سوپر تله فوتوی پیشرفته مجهز خواهد شد.

دوربین آیفون16 خبرساز شد، عکس

هنوز آیفون 15 رونمایی نشده، شایعات از حالا پیرامون مشخصات نسل بعد آن، یعنی آیفون 16 پرو مکس قوت گرفته است. این سری که احتمالا سپتامبر 2024 وارد صحنه خواهد شد، اکنون براساس افشای Digital Chat Station دارای ویژگی نسبتا منحصر به فردی خواهد بود.

به نقل از این منبع، آیفون 16 پرومکس به دوربین زوم پریسکوپی سوپر تله فوتو مجهز خواهد شد. این اصطلاح به دوربین هایی با فاصله کانونی بیش از 300 میلی متر اشاره دارد که در مقایسه با زوم 77 میلی متری آیفون 14 پرو مکس، یک ارتقای قابل توجه است.

هم چنین طبق شایعات، آیفون 15 پرو مکس اولین گوشی مجهز به لنز پریسکوپی (غیر سوپر تله فوتو) اپل خواهد بود که در ماه سپتامبر رونمایی می گردد. بنابراین این شرکت iPhone 16 Pro Max را علاوه بر لنز پریسکوپ به سیستم پیشرفته تری تجهیز خواهد نمود.

دوربین های سوپر تله فوتو امروزه اغلب در عکاسی ورزشی و حیات وحش استفاده می شوند و در صورت فاصله کافی از سوژه، در حالت پرتره نیز کاربرد دارند. به علاوه این منبع افشاگر ادعا نموده که سنسور اصلی آیفون 16 پرومکس (1/1.28 اینچ) در مقایسه با 14 پرو مکس (1/1.14 اینچ) حدود 12 درصد بزرگ تر خواهد بود. با این حال، انتظار می رود آیفون 15 پرومکس در این بخش بدون تغییر باقی بماند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "دوربین آیفون16 خبرساز شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین آیفون16 خبرساز شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید