مشخصات کامل گوشی های سری آیفون 15 و مقایسه آن ها با یکدیگر

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، اپل خاتمه در مراسم مورد انتظار واندرلاست از گوشی های نو آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و 15 پرو مکس رونمایی کرد که هر کدام از آن ها قابلیت ها و ویژگی های قابل توجهی را ارائه می نمایند. در این مطلب مشخصات تمام این دستگاه ها را مرور خواهیم کرد.

مشخصات کامل گوشی های سری آیفون 15 و مقایسه آن ها با یکدیگر

گوشی های آیفون 15 و 15 پلاس از تراشه نسل قبلی A16 Bionic بهره می برند، درحالی که آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس به نخستین چیپ 3 نانومتری دنیای موبایل، یعنی A17 PRO مجهز شده اند.

اپل در هر چهار عضو نسل نو از آیفون های خود تغییرات قابل توجهی را اعمال نموده است؛ تغییراتی اعم از اضافه شدن داینامیک آیلند به آیفون 15 و آیفون 15 پلاس و بعلاوه مجهزشدن آن ها به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، فریم تیتانیومی و پردازنده قدرتمند A17 Pro در دو عضو حرفه ای این خانواده، یعنی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس. اپل در این مراسم ادعا کرد که این پردازنده سریع ترین عملکرد را بین تمام گوشی های هوشمند دارد و حتی می تواند بعضی از رایانه های شخصی رده بالا را هم به چالش بکشد.

اپل بعلاوه پورت USB-C را به آیفون های خود اضافه نمود و انتها پورت قدیمی لایتنینگ را که بیش از ده سال از آن استفاده می کرد، کنار گذاشت. این درگاه از استاندارد سریع تر USB 3 با سرعت انتقال حداکثر 10 گیگابیت بر ثانیه در مدل های پرو استفاده می نماید.

در جدول زیر نگاهی به مشخصات آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس می اندازیم:

منبع: دیجیاتو

منبع: فرارو

به "مشخصات کامل گوشی های سری آیفون 15 و مقایسه آن ها با یکدیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل گوشی های سری آیفون 15 و مقایسه آن ها با یکدیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید