عصبانیت شدید سرمربی استقلالی در مورد گزینه آبی ها؛ یک نفر تکلیف این بازیکن را روشن کند!

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک نسبت به شرایط قرارداد بازیکنان تیمش انتقاد کرد.

عصبانیت شدید سرمربی استقلالی در مورد گزینه آبی ها؛ یک نفر تکلیف این بازیکن را روشن کند!

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری سرانجام بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید.

*نفت ساختار دفاعی بسیار خوبی دارد و ما خوب بازی می کردیم. متأسفانه یکی از بازیکنان حریف باید اخراج می شد و تیمی که یک بازیکن از دست می دهد، سخت تر می توان به آن گل زد. ما هشت یا 9 موقعیت گلزنی داشتیم و به گل هم رسیدیم، اما یاری داور عزیز عجله کرد و اگر تأمل می کرد، پیروز می شدیم. داوران عالی قضاوت کردند و نمی توان قضاوت آن ها را زیر سؤال برد.

*سال جاری اتفاقات خیلی مهمی را رقم زدیم و برترین جایگاه تیم آلومینیوم در تاریخ لیگ برتر از آنِ ماست. رکورد امتیاز سال گذشته را که به صورت مشترک میان ما و کادر فنی قبلی بود، شکستیم و حالا دو امتیاز بیشتر از فصل گذشته داریم. به خاطر دفاع تیمی آلومینیوم، از لحاظ دفاعی نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و آلومینیوم تیمی محترم نزد همه تیم های لیگ برتر است.

*با توجه به بودجه و شرایطی که داشتیم، برترین نتیجه را رقم زدیم. یک بازی دیگر به جای مانده است و کوشش می کنیم جایگاه هفتمی تیم در لیگ برتر را قطعی کنیم. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و همه آن ها در همه پُست ها می خواستند این شرایط دفاعی رخ بدهد. نمی خواستیم آلومینیوم تیمی باشد که هر تیمی بتواند آن را شکست بدهد و همدلی میان بازیکنان سبب چنین نتیجه ای شد.

*در خصوص درخشش حسین پورحمیدی در لیگ بیست ودوم؟ شما به من پاسخ بدهید چرا پورحمیدی که اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر را در آلومینیوم تجربه نموده، بازیکن باشگاهی دیگر است؟ ببینید چه کسانی این شرایط را رقم زدند. پورحمیدی سه سال در تیم آلومینیوم بازی نموده و تحت قرارداد باشگاهی دیگر است. یک نفر این موضوع را برای طرفداران واقعی آلومینیوم روشن کند.

*به من بگویید هوشمند، محمدزاده، موسوی، فخرالدینی، احسان حسینی، قائدرحمتی، آزادی، زاپاتا، فلاحیان و مسلمی پور سال آینده کجا بازی می نمایند. این نفرات را از تیم آلومینیوم کم کنید و سپس نسبت به نتایج سال آینده آلومینیوم فکر کنید. حدود سه ماه است که فهرست خودم را برای تمدید قرارداد به باشگاه دادم و منتظریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

*قرارداد هر چهار مدافع وسط تیمش به سرانجام رسیده است. آیا می توانید این بازیکنان را در آلومینیوم نگه دارید؟ آن ها برای مردم اراک، آلومینیوم و من ارزش قائل بودند که تا این لحظه با تمام وجود بازی کردند. مبالغ قرارداد بازیکنان را می بینید. نیم فصل دوم قرارداد حدود 11 بازیکن ما تمام شد و بازیکن آزاد بودند.

*این نفرات از سلامتی خودشان برای آلومینیوم و اراک گذشتند و فکر شان درگیر است. اگر قرارداد این بازیکنان را تمدید می کردیم و آن ها سال آینده تحت قرارداد آلومینیوم بودند، جایگاه بهتری در لیگ برتر کسب می کردیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "عصبانیت شدید سرمربی استقلالی در مورد گزینه آبی ها؛ یک نفر تکلیف این بازیکن را روشن کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت شدید سرمربی استقلالی در مورد گزینه آبی ها؛ یک نفر تکلیف این بازیکن را روشن کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید