فروش مانستر هانتر رایز از مرز 7 میلیون نسخه گذشت

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، موفقیت های پشت سر هم سری بازی های شکارچی هیولا یا همان مانستر هانتر ادامه دارند. شرکت بازی سازی کپ کم خبر داده است که جدیدترین شماره این مجموعه بازی ها یعنی Monster Hunter Rise توانسته است در دو ماه نخست عرضه خود فروشی بیش از 7 میلیون نسخه داشته باشد.

فروش مانستر هانتر رایز از مرز 7 میلیون نسخه گذشت

بازی Monster Hunter Rise در روز 26 مارس امسال به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و توانست در یک هفته فروشی معادل 4 میلیون نسخه داشته باشد؛ رقمی که بالاتر از تمام مجموعه های دیگر شرکت کپ کام قرار می گیرد. فروش بازی در هفته دوم عرضه به 5 میلیون نسخه رسید؛ آن هم با در نظر دریافت این موضوع که پیدا کردن کارتریج Monster Hunter Rise در فروشگاه ها غیرممکن شده بود.

آمار فروش 7 میلیون نسخه ای Monster Hunter Rise در این فاصله کوتاه موضوعی بسیار با اهمیت است. باید این نکته را در نظر گرفت که Monster Hunter Rise فقط روی یک پلتفرم و به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شده است.

با مقایسه ای کوتاه، می توانیم ببینیم که رزیدنت اویل 8 به عنوان یکی از پر سر و صداترین بازی های چند وقت اخیر، روی چهار کنسول مختلف به اضافه کامپیوتر عرضه شده و توانسته در فاصله زمانی حدود یک ماه به رقم فروش 4 میلیون نسخه برسد. در حالی که از آن سمت، بازی Monster Hunter Rise در دو هفته پنج میلیون نسخه و پس از یک ماه شش میلیون نسخه فروش داشته است.

قسمت قبلی سری مانستر هانتر یعنی Monster Hunter World که روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد، در بازه زمانی یک ماهه فروشی 7.5 میلیون نسخه ای را تجربه کرد. بدون شک این آمار و ارقام در تصمیم گیری های آینده کپ کام برای مجموعه های خود و سرمایه گذاری در این بازی ها، تأثیر عظیمی خواهد داشت.

جدیدترین شماره سری بازی های مانستر هانتر همان تجربه همیشگی این مجموعه را با کیفیتی نزدیک به بازی های کنسولی عظیم، روی نینتندو سوییچ محقق نموده است. کپ کام هم به شکلی مرتب از این بازی با عرضه محتوای جدید و متنوع پشتیبانی نموده و قرار است در طول یکی دو سال آینده، مراحل، آیتم ها و هیولاهای بیشتر در بازه های زمانی تعیین به بازی اضافه شوند.

قرار نیست Monster Hunter Rise در انحصار کنسول سوییچ باقی بماند و کپ کم رسما خبر داده است که این بازی در سال 2022 میلادی روی کامپیوتر هم عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش مانستر هانتر رایز از مرز 7 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش مانستر هانتر رایز از مرز 7 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید