فیلم باربی برنده نبرد باکس آفیس در آمریکا شد؛ اوپنهایمر نولان عقب نشست

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، بنا بر اعلام شرکت فیلم سازی برادران وارنر که تولیدکننده فیلم باربی است، این فیلم به بزرگترین فیلم سال آمریکا و کانادا تبدیل شده است. این شرکت خاطرنشان کرد که طی دو روز گذشته، از شروع پخش این فیلم در این منطقه حدود 155 میلیون دلار عایدی داشته است.

فیلم باربی برنده نبرد باکس آفیس در آمریکا شد؛ اوپنهایمر نولان عقب نشست

به گزارش یورونیوز، در همین حال، کمپانی فیلم سازی یونیورسال پیکچرز نیز خاطرنشان کرد که نسخه تازه فیلم اوپنهایمر 93.7 میلیون دلار (72 میلیون پوند) در آمریکا فروخته است.

این رکورد ها در حالی رقم خورده که سینما ها به طور کلی با مسائل زیادی درگیر هستند.

مجموعه سینمایی Vue که 91 سینما در سراسر بریتانیا و ایرلند دارد نیز گفت که هر دوی این فیلم ها، شلوغ ترین آخر هفته در چهار سال اخیر را در این کشور رقم زده اند.

در بیانیه Vue آمده است که این فیلم در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین فیلم سال 2023 است و جلوتر از فیلم برادران سوپر ماریو و دیگر فیلم های مارول که سال جاری اکران شدند، قرار گرفته است.

باربی داستانی را در خصوص بزرگ شدن شخصیت بچه ها تعریف می نماید. این داستان درباره خودشناسی کِن، دوست باربی و بحران وجودی اوست.

اما در طرف مقابل میدان نبرد پرده های سینما، فیلم اوپنهایمر واقع شده است. این فیلم روی ماجرای ساختن بمب اتم و سازنده آن با بازی کیلیان مورفی و کارگردانی کریستوفر نولان متمرکز است.

این دو فیلم روز آدینه اکران شدند و رقابت بین آن ها در شبکه های اجتماعی با عنوان باربنهایمر مطرح می گردد.

قبل از اکران این فیلم ها، مجموعه سینمایی اودئون در بریتانیاخاطرنشان کرد که بیش از 200 هزار بلیت پیش خرید شده و انتظار می رود حدود 10 هزار تماشاگر در آخر هفته، افتتاحیه هر دو فیلم باربی و اوپنهایمر را ببینند.

مجموعه سینمایی وو هم در گزارشی خاطرنشان کرد که پیش فروش باربی بیش از هر فیلم پرفروش دیگری که سال جاری پخش شده بوده است.

کمپانی یونیورسال پیکچرز هم خاطرنشان کرد که اوپنهایمر روز آدینه در بریتانیا و ایرلند 8.05 میلیون پوند عایدی داشته است. به گزارش این کمپانی پیش بینی می گردد اوپنهایمر در سه روز، افتتاحیه بهتری نسبت به دیگر فیلم های پرفروش نولان از جمله میان ستاره ای، دانکرک و اینسپشن داشته باشد.

منبع: فرارو

به "فیلم باربی برنده نبرد باکس آفیس در آمریکا شد؛ اوپنهایمر نولان عقب نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم باربی برنده نبرد باکس آفیس در آمریکا شد؛ اوپنهایمر نولان عقب نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید