ماسک به وعده خود عمل و از توئیتر کناره گیری می نماید؛ مدیرعامل نو یک زن است

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، ایلان ماسک روز پنجشنبه چند ماه پس از آن که برای اولین بار قول داد از مدیریت توییتر کناره گیری کند، گفت که یک مدیرعامل نو برای توییتر پیدا نموده است و به زودی مدیریت را به او واگذار خواهد نمود.

ماسک به وعده خود عمل و از توئیتر کناره گیری می نماید؛ مدیرعامل نو یک زن است

به گفته ماسک مدیرعامل نو که یک زن است، در هفته های آینده مدیریت شرکت توییتر را به عهده خواهد گرفت اما نامی از او نبرد.

ماسک در توییتی نوشت: خوشحالم که اعلام کنم یک مدیرعامل نو برای شرکت توییتر در نظر گرفته ام. او تا شش هفته دیگر آغاز به کار خواهد نمود.

ایلان ماسک که از زمان خرید شرکت توییتر در ماه اکتبر به عنوان رئیس این شرکت فعالیت می نموده گفت که پس از حضور مدیر عامل نو، رئیس اجرایی و مدیر ارشد فناوری توییتر خواهد شد و بر عملکرد محصول، نرم افزار و سیستم نظارت خواهد نمود.

در ماه دسامبر، ماسک یک نظرسنجی در توییتر انجام داد و از کاربران پرسید که آیا باید از سمت مدیرعاملی توییتر کناره گیری کند یا خیر که با رای مثبت اکثریت کاربران به خاتمه رسید.

ماسک سپس گفت که از نتایج نظرسنجی تبعیت خواهد نمود، اما بعداً عقب نشینی کرد و گفت: به محض اینکه کسی را به میزان کافی احمق بیایم که بتواند این کار را بپذیرد، مدیریت را واگذار می کنم او در ماه فوریه بار دیگر تاکید نمود که میخواهد تا خاتمه سال جانشینی پیدا کند.

منبع: انتخاب

به "ماسک به وعده خود عمل و از توئیتر کناره گیری می نماید؛ مدیرعامل نو یک زن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک به وعده خود عمل و از توئیتر کناره گیری می نماید؛ مدیرعامل نو یک زن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید