هر آنچه درباره فیلم متال گیر سالید می دانیم

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، آیا فیلم متال گیر سالید هنوز هم قرار است ساخته گردد؟ بد نیست نگاهی بیندازیم به تمام اخباری که تا کنون در خصوص این فیلم منتشر شده؛ از حدس ها درباره تاریخ انتشار گرفته تا بازیگران و داستان احتمالی آن.

هر آنچه درباره فیلم متال گیر سالید می دانیم

از اوایل سال 2006 خبرهایی مبنی بر ساخت فیلم متال گیر سالید به گوش می رسید. این اقتباس سینمایی که قرار بود بر اساس مجموعه بازی های ویدئویی محبوبی با همین نام ساخته شود، مدت هاست که در مرحله ساخت متوقف مانده است. در حالی که مذاکرات اولیه مدت ها طول کشید و داستان فیلم نیز چندین بار دست به دست شد، مجددا سال 2020 بحث هایی به راه افتاد که نشان داد سونی میخواهد اقتباس سینمایی متال گیر سالید را واقعا به مرحله فراوری برساند.

پیروزیت فیلم ویچر نتفلیکس و معرفی خدای جنگ به وسیله آمازون و هورایزن: 2047، سبب شده که فیلم هایی که با اقتباس از بازی های ویدئویی ساخته می شوند محبوبیت دو صد چندانی پیدا نمایند. به نظر می رسد سونی مشتاق است تا بر روی چنین پروژه هایی بیشتر از قبل سرمایه گذاری کند زیرا حقوق هورایزن زیرو داون، گرن توریسمو، خدای جنگ و متال گیر سالید را در اختیار دارد و به راحتی می تواند مجموعه هایی را با اقتباس از آن ها مهیا نماید. هر چند از میان این بازی ها، متال گیر سالید تنها بازی ویدئویی به شمار میرود که قرار بود مدت ها پیش به یک فیلم تبدیل شود اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده است.

اما حالا که بیش از دو سال از انتشار این خبر گذشته، سوالی که پیش می آید این است که آیا واقعا قرار است فیلم متال گیر سالید ساخته شود یا خیر. این سوالی است که برای بسیاری از کاربران و هواداران بازی ویدئویی متال گیر پیش آمده و لذا در اینجا به تمام چیزهایی که در خصوص این فیلم مبتنی بر بازی های ویدئویی می دانیم، مانند تاریخ انتشار آن و اینکه چه بازیگرانی در آن حضور دارند اشاره شده است.

آیا هنوز هم امکان ساخت فیلم متال گیر سالید وجود دارد؟

فیلم آنچارتد سونی توانست در باکس آفیس بسیار پیروز باشد و نشان داد که سونی در عرصه تبدیل بازی های ویدئویی به فیلم مهارت خاصی دارد. اما به نظر می رسد که این کمپانی هم اکنون دیگر نمی خواهد متال گیر سالید را به یک فیلم تبدیل کند. هر چند این تصمیم سونی با توجه به هواداران زیادی که انتظار ندارند دست اندرکاران این استودیو قبل از آغاز یک پروژه آن را نیمه کاره رها نمایند عجیب به نظر می رسد.

در حالی که هیچ تاریخ اکران معینی برای متال گیر سالید اعلام نشده، بر طبق گزارش های به گوش رسیده سونی قرار نیست از این پروژه کنار بکشد و این فیلم در نهایت ساخته خواهد شد. بسیاری از بازیگران پرستاره نیز برای ایفای نقش اول آن در نظر گرفته شده اند و همه این ها نشان می دهد که این استودیو در حال اجرا برنامه ریزی های اولیه خود است.

از بازیگران احتمالی فیلم چه می دانیم؟

در سال 2020، اعلام شد که اسکار آیزاک قرار است به ایفای نقش سالید اسنیک در فیلم متال گیر سالید بپردازد. به علاوه مصاحبه اخیر او نشان داده که این امر همچنان پای بر جاست و آیزاک همان بازیگری است که قرار است در قالب این کاراکتر ظاهر شود. شاید بیشتر مخاطبان اسکار آیزاک را برای بازی در نقش پو دامرون در مجموعه جنگ ستارگان بشناسند. به علاوه او در سریال شوالیه ماه دیزنی پلاس هم بازی چشمگیری را از خود به نمایش گذاشت و توانایی خود را به عنوان یک ستاره اکشن بیشتر از پیش اثبات کرد.

اسکار آیزاک می تواند از تجربه بی نظیری که در عرصه بازیگری دارد برای ایفای نقش در فیلم متال گیر سالید استفاده کند. به علاوه حضور او در این فیلم باعث می شود که بسیاری از هواداران این بازیگر به خیل تماشاگران فیلم متال گیر سالید اضافه شوند. علاوه براین مصاحبه اخیر این بازیگر نشان می دهد که او هوادار این بازی ویدئویی است و لذا با کاراکتری که قرار است به ایفای نقشش بپردازد آشنایی دارد. بنابراین حال که قرار است اسکار آیزاک در این فیلم به ایفای نقش بپردازد، این احتمال وجود دارد که فیلم متال گیر سالید بتواند به برترین فیلم ساخته شده با اقتباس از بازی های ویدئویی تبدیل شود.

داستان مبهم متال گیر سالید

متال گیر سالید یکی از فرنچایزهایی است که از سال 1987 تا به امروز در حال فراوری است. داستان اصلی آن شامل 11 بازی است که نزدیک به شش دهه را در بر می گیرد و در مجموع، 23 بازی در این فرنچایز وجود دارد. بنابراین به علت انبوه داستان های پس زمینه موجود، فیلم متال گیر سالید می تواند با اقتباس از هر کدام از این داستان ها ساخته شود و به فیلمی پرفروش تبدیل شود. با توجه به صحبت های اسکار آیزاک، داستان فیلم هنوز معین نشده، بنابراین به احتمال زیاد حتی سونی هم نمی داند که فیلم متال گیر سالید در خصوص چه موضوعی است.

پیش بینی تاریخ اکران

زمان عرضه فیلم متال گیر سالید هنوز اعلام نشده و به نظر می رسد سونی هنوز داستان معینی برای این فیلم ندارد و از آنجایی که داستان های زیادی وجود دارد که می توان آن ها را در این فیلم گنجاند به احتمال زیاد حداقل تا سال 2024 یا 2025 شاهد عرضه فیلم متال گیر سالید نخواهیم بود. بنابراین ما امیدواریم به زودی بینندگانی که مشتاق تماشای فیلم متال گیر سالید هستند، به پاسخ دقیق تری برای سوالات خود برسند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه درباره فیلم متال گیر سالید می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره فیلم متال گیر سالید می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید