شرایط کشتی نگران کننده است، باید به ورزش اول کشور نگاه کلان داشته باشیم

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: در حال حاضر ورزش ملی کشور از نظر آماری و جمعیت کشتی گیران شرایط خوبی را سپری نمی کند.

شرایط کشتی نگران کننده است، باید به ورزش اول کشور نگاه کلان داشته باشیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ وردپرسکارا از سایت فدراسیون کشتی، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی اظهار کرد: آمارهای موجود به ما نشان می دهد که جمعیت کشتی نسبت به دو دهه گذشته بسیار افت نموده و این موضوع بسیار نگران نماینده است.

وی ادامه داد: اگر تدبیر و فکری برای شرایط کشتی نکنیم، به دهه 60 شمسی بر می گردیم که کشتی افت شدیدی داشت و شاهد تک مدال هایی مانند عسکری محمدیان، حسن محبی و مجید ترکان خواهیم بود.

سوریان توضیح داد: مهمترین اولویت فدراسیون حفظ شرایط موجود و در ادامه توسعه کشتی در کشور است که اینکار نیازمند یک بودجه مناسب و حمایت های سایر نهادها و سازمان ها است.

وی ادامه داد: البته نباید تمام نگاه ها به وزارت ورزش باشد، وزارت ورزش جزئی از کل است و باید بسیار کلان تر به کشتی نگاه گردد.

سوریان با تأکید بر اینکه مردم باید واقعیت ها را در خصوص کشتی بدانند، گفت: تمام کوشش خود را در فدراسیون کشتی می کنیم که شرایط موجود را بهتر کنیم، اما اگر به کشتی نگاه درستی نگردد و حمایت های لازم از نظر مادی و معنوی به آن نگردد، در چندسال آینده قطعا دچار مشکل می شویم.

دارنده مدال های طلای المپیک و دنیا در خصوص سایر برنامه های فدراسیون کشتی توضیح داد: اولویت اصلی ما اجرای عدالت و قانونمندی است تا حق کسی در کشتی ضایع نگردد.

وی ادامه داد: به همین منظور به دنبال اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی و در ادامه نیز قانونمند شدن سایر بخش های کشتی هستیم.

سوریان با تأکید بر اینکه باید به کسانی که حقشان است فرصت بدهیم تا بیایند و کار نمایند گفت: در فدراسیون کشتی به کار تیمی اعتقاد داریم و مطمئنیم که اگر از مهره هایی که خوبند در جایی که باید استفاده کنیم، باری از فدراسیون برداشته می گردد.

وی در سرانجام اعلام نمود: باید طوری عمل کنیم که عدالت رعایت گردد، همه چیز بر اساس قانون اجرا شده و به صورت شخصی در موارد ورود نکنیم تا خیالمان از این بابت راحت باشد که نفرات بر اساس عدالت انتخاب می شوند. اگر حق به حق دار برسد و عدالت انجام گردد، قطعا خدا در بحث نتیجه هم یاری می نماید.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "شرایط کشتی نگران کننده است، باید به ورزش اول کشور نگاه کلان داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کشتی نگران کننده است، باید به ورزش اول کشور نگاه کلان داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید