پرفروش ترین بازی تاریخ دوباره رکورد شکست، عکس

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، زومیت نوشت: ماینکرفت از سال ها قبل پروفروش ترین بازی تاریخ بود و اکنون با افزایش فروش 100 میلیون نسخه، فاصله خود را با جایگاه دوم بیش ازپیش افزایش داده است.

پرفروش ترین بازی تاریخ دوباره رکورد شکست، عکس

ماینکرفت درحال حاضر به عنوان پرفروش ترین بازی ویدیویی تاریخ شناخته می گردد. اکنون سازنده بازی محبوب خاطرنشان کرد فروش آن به عدد خیره کننده 300 میلیون نسخه رسیده است.

هلن چیانگ، سرپرست تیم تحقیق استودیو موجانگ می گوید: با نزدیک شدن به پانزدهمین سالگرد ماینکرفت، این بازی همچنان جایگاه پرفروش ترین بازی تاریخ را حفظ می نماید. اندازه فروش ماینکرفت به بیش از 300 میلیون نسخه رسیده است که هنگام توسعه نسخه اولیه حتی تصور رسیدن به چنین رکوردی برای ما سخت بود.

  • رمزگشایی از اسرار دنیا تاریک در کوه های شیلی

  • کمیاب ترین الماس دنیا/ عکس

  • مادری که سرطان کودکش را در دوربین دید/ عکس

رکورد فروش 300 میلیونی ماینکرفت در رویداد Minecraft Live 2023 اعلام شد. این مراسم به خبرها و به روزرسانی های انجمن بازی می پردازد و رویدادی برای برگزاری رأی گیری منظم است. درواقع هر گیمر در نظرسنجی مذکور می تواند درمورد اینکه کدام شخصیت تازه باید به بازای اضافه گردد، رأی دهد.

فروش 300 میلیونی ماینکرفت واقعاً چشمگیر است و این بازی از زمان حضورش تقریباً فروش هر عنوان دیگری را در حوزه تفریح تحت الشعاع قرار داد. اگر بخواهیم به موضوع نگاه کنیم، Thriller پرفروش ترین آلبوم تاریخ حدود 70 میلیون نسخه فروخته است. جایگاه پرفروش ترین کنسول بازی نیز به پلی استیشن 2 اختصاص دارد که 155 میلیون نسخه فروخت. رتبه دومین بازی پرفروش تاریخ نیز با رکورد 185 میلیون نسخه به عنوان محبوب GTA V رسید که همچنان فاصله بسیار زیادی با ماینکرفت دارد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پرفروش ترین بازی تاریخ دوباره رکورد شکست، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین بازی تاریخ دوباره رکورد شکست، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید