کدام شهرهای خوزستان قرمز هستند؟

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، خبرنگاران/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حال حاضر شهرستان های اهواز، شوشتر، آبادان، باوی، دشت آزادگان، خرمشهر، کارون، حمیدیه و دزفول در شرایط قرمز قرار دارند و خوشبختانه تعداد شهرهای قرمز از 16 شهر به 9 شهر کاهش یافته است.

کدام شهرهای خوزستان قرمز هستند؟

دکتر فرهاد ابول نژادیان امروز 21 خردادماه در ستاد استانی مبارزه با کرونای استان خوزستان اظهار کرد: 9 شهرستان استان خوزستان بر اساس میزان بیماران بستری شده در شرایط قرمز، 9 شهرستان در شرایط زرد و 10 شهرستان دیگر در شرایط سفید قرار دارند.

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا به نقل از وبدا خوزستان، وی اضافه نمود: در حال حاضر شهرستان های اهواز، شوشتر، آبادان، باوی، دشت آزادگان، خرمشهر، کارون، حمیدیه و دزفول در شرایط قرمز قرار دارند و خوشبختانه تعداد شهرهای قرمز از 16 شهر به 9 شهر کاهش یافته است.

ابول نژادیان توضیح داد: شهرستان های ماهشهر، مسجدسلیمان، شوش، رامشیر، شادگان، هفتگل، امیدیه، رامهرمز و اندیمشک در شرایط زرد و شهرستان های گتوند، باغملک، هویزه، بهبهان، لالی، هندیجان، ایذه، اندیکا و دهدز در شرایط سفید قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین با اشاره به تعداد نمونه های گرفته شده در استان خوزستان در مقایسه با میانگین کشور توضیح داد: میانگین کشوری نمونه های گرفته شده به ازای هر یک میلیون نفر، 13 هزار نمونه است که حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با 16 هزار و 647 نمونه به ازای هر یک میلیون نفر در صندلی بالاتر از میانگین کشور واقع شده است.

وی ادامه داد: از مجموع نمونه گیری های اجرا شده در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز نتیجه آزمایش 27.5 درصد از نمونه ها مثبت بوده است و در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول 43.9 درصد، دانشکده علوم پزشکی بهبهان 10 درصد، دانشکده علوم پزشکی آبادان 37.4 درصد و دانشکده علوم پزشکی شوشتر 29.4 درصد از نتیجه آزمایش نمونه گیری های اجرا شده مثبت بوده است.

در سرانجام این جلسه با در نظر دریافت پژوهش های اجرا شده و تاثیر دو درصدی اماکن ورزشی و سالن های آرایشی در سرایت کرونا ویروس، بنا شد این اماکن با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نوبت دهی و بدون شکل گیری تجمع بازگشایی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کدام شهرهای خوزستان قرمز هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شهرهای خوزستان قرمز هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید