گزارش هزینه های پل طبقاتی صدر و امام علی به شورا نیامده است

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، خبرگزاری خبرنگاران- نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: گزارش نهایی قیمت تمام شده دو پروژه صدر و امام علی به شورا ارائه نشده است.

گزارش هزینه های پل طبقاتی صدر و امام علی به شورا نیامده است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وردپرسکارا، در جلسه دویست و هفتاد و نهمین شورای شهر تهران و در جریان آنالیز اصلاحیه بودجه 1399 شهرداری تهران سید حسن رسولی نائب رئیس برنامه و بودجه گزارش کمیسیون برنامه و بودجه را قرائت کرد.

رسولی گفت:در لایحه اصلاح بودجه سال 99 شهردار تقاضا کردند که مبلغ 3 هزار 213 میلیارد تومان از سرجمع اعتبارات جاری و هزینه ای جابه جا گردد تا امکان انعطاف پذیری در سرانجام سال فراهم گردد. جزو افتخارات مدیریت شهری است که فقط یک اصلاحیه بودجه دارد و امیدوارم شهرداری بتواند در سال 99 تا 80 درصد منابع درآمدی خود را محقق کند که شایسته تقدیر است.

رسولی درباره دلایل این کاهش گفت: ردیفی در بودجه شهرداری به عنوان تامین احتیاج های اقتصادی دانشگاه علمی و کاربردی است که کل رقم برای کل سال 950 میلیون تومان بوده است. در شورای پنجم اصلاحاتی در ساختار دانشگاه و تجدید نظر در رشته هایی که مورد احتیاج شهرداری است، صورت گرفت و بر اساس مصوبه شورا از اول مهر 97 به جز رشته های مصوب انجام هر نوع هزینه ریالی و یا در اختیار گذاشتن ساختمان ممنوع بوده است؛ بنابراین اضافه کردن 2 میلیارد تومان به این 950 میلیون تومان از نظر کمیسیون توجیه ندارد و این پیشنهاد را در کمیسیون حذف کردیم.

رسولی ادامه داد:پیشنهاد دوم مربوط به بازپرداخت تامین اقتصادی یا فاینانس پل صدر و بزرگراه امام علی است که 70 میلیارد تومان اینجا تقاضا شده است. این پیشنهاد به این دلیل رد شده که شهرداری موظف بوده است گزارش نهایی قیمت تمام شده این دو پروژه به شورا ارائه کند. همچنان برای جامعه فنی و مهندسی کشور و حوزه عمران و تاسیسات شهری سوال است که این دو پروژه به ویژه پل صدر که برای آن مناقصه گذاشته شده و به اتمام رسیده است، چه فاصله ای بین بهای اولیه تمام شده پروژه و هزینه ای که به صورت رسمی ثبت شده است، وجود دارد.

در نهایت کلیات اصلاحیه بودجه از سوی اعضای شورا به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "گزارش هزینه های پل طبقاتی صدر و امام علی به شورا نیامده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش هزینه های پل طبقاتی صدر و امام علی به شورا نیامده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید