یک شرکت اصفهانی جایزه برتر انجمن پارک های علمی آسیا را کسب کرد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پیروز به کسب جایزه برتر انجمن پارک های علمی آسیا در سال 2022 شد.

یک شرکت اصفهانی جایزه برتر انجمن پارک های علمی آسیا را کسب کرد

بنابر اعلام روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اعلام نمود: گروه بسپار شیمی سپیدان از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پس از قرارگیری در میان چهار شرکت برتر پارک های علمی و فناوری آسیا، پیروز به کسب جایزه (Excellence) شرکت های دانش بنیان انجمن پارک های علمی آسیا (ASPA) در سال 2022 شد.

این شرکت دانش بنیان با فراوری محصولات کامپاندی و ارائه 40 محصول دانش بنیان اختصاصی، قابلیت تجاری سازی محصولات، ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه های شیمیایی و کشاورزی با هدف سودآوری بالا، تامین زنجیره ارزش و دسترسی به دانش پیروز به حضور در جمع چهار شرکت برتر دانش بنیان آسیایی شد.

مراسم اعطای جایزه ASPA هر سال به وسیله انجمن پارک های علمی آسیا میان شرکت ها و موسسه های مستقر در پارک های علم و فناوری عضو این انجمن با هدف تشویق شرکت های دانش بنیان و فن آفرین جهت دستیابی به روحیه تجاری سازی دستاورد های فناورانه، ایجاد فرصت های مناسب در راستای یافتن شریک تجاری و معرفی مدل های شرکت های پیروز برگزار می گردد.

بیست و پنجمین کنفرانس انجمن پارک های علمی آسیا (ASPA) در سال 2022 به میزبانی کشور کره برگزار گردید.

منتخبان این مسابقه می توانند از شبکه این انجمن برای معرفی و پیشبرد فعالیت های شرکت خود و یافتن شریک تجاری مناسب استفاده نمایند.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان عضو هیات مدیره انجمن پارک های علمی آسیا (ASPA) است و تا به امروز شرکت های متعددی از این شهرک پیروز به کسب این جایزه از انجمن پارک های علمی آسیا شده اند.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان نخستین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور و یکی از زیرمجموعه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف حمایت از ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و فراوری ثروت از علم راه اندازی شده است.

در این شهرک علمی و تحقیقاتی بیش از 612 شرکت دانش بنیان و فناور مستقر است که توانسته برای بیش از هشت هزار نفر نیروی انسانی خلاق و نوآور اشتغال ایجاد کند.

وبلاگ وردپرسکارا اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یک شرکت اصفهانی جایزه برتر انجمن پارک های علمی آسیا را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت اصفهانی جایزه برتر انجمن پارک های علمی آسیا را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید