اختصاص 18 هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه عمرانی کرمانشاه

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه گفت : 18 هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه عمرانی کرمانشاه در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه اختصاص یافت.

اختصاص 18 هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه عمرانی کرمانشاه

منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : یکی از حوزه هایی که می تواند در استان کرمانشاه بسیار تأثیرگذار باشد حوزه معاونت عمرانی استانداری است که زیر مجموعه های فراوانی دارد.

وی اضافه نمود: اگر طی 2 سال آینده فقط از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور که به وسیله هیئت دولت مصوب شده و درحال تخصیص است به خوبی استفاده گردد استان کرمانشاه به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به مصوب شدن 33 هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان، توضیح داد: از مجوع اعتبار تخصیص یافته 18 هزار میلیارد آن مربوط به حوزه عمرانی است که اگر به درستی از آن استفاده گردد زمینه ساز توسعه استان می گردد.

فخری با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی در حوزه معاونت عمرانی در سه حوزه تعریف می شوند، گفت: راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی و پروژه های وزارت نیرو مهم ترین پروژه ها را دارا هستند و راه آهن و فرودگاه کرمانشاه نیز به صورت ویژه پیگیری می شوند.

وی ادامه داد: در حوزه وزارت نیرو چند سد وجود دارد که نیمه تمام است و اعتباراتی برای تکمیل آن در نظر گرفته شده و پروژه های سامانه گرمسیری و سردسیری نیز در حال پیگیری و انجام است.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به پروژه های جاده ای استان، خاطر نشان کرد: محور کرمانشاه به کامیاران یکی از محور هایی بود که تصادفات زیادی در آن به وقوع می پیوست، اما در هفته جاری افتتاح می گردد و توسعه و بهسازی محور های کرمانشاه به پاوه و نوسود، کرمانشاه به قصرشیرین، اسلام آبادغرب به حمیل و ایلام نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فخری تاکید نمود کرد: اگر اعتبارات را به خوبی مدیریت کنیم کرمانشاه با توجه به تأکیدات استاندار کرمانشاه به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می گردد که تحولی را در زیرساخت ها در پی خواهد داشت و مردم طعم شیرین سفر رئیس جمهور را احساس خواهند کرد .

وبلاگ وردپرسکارا کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص 18 هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه عمرانی کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 18 هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه عمرانی کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید