7 موردی که ممکن است دیگر در فرودگاه ها نبینید ، تغییرات مثبت کرونا برای فرودگاه ها

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، بیماری همه گیر کرونا بدون تردید صنعت حمل و نقل هوایی را با محدودیت های مسافرتی، فلج کرده است و تعطیلی مقاصد توریستی و ترس سوار شدن در هواپیمایی که پر از غریبه هاست، باعث شده است تا افراد بیشتری در خانه بمانند.

7 موردی که ممکن است دیگر در فرودگاه ها نبینید ، تغییرات مثبت کرونا برای فرودگاه ها

وبلاگ وردپرسکارا - بازگشت به پرواز امری اجتناب ناپذیر است، البته با ایجاد تغییراتی اساسی در نحوه عملکرد فرودگاه ها در تلاش برای ایمن نگه داشتن کارمندان و مسافران. با کمک متخصصان مسافرتی، تغییرات فرودگاهی را پس از همه گیر شدن کرونا قطعاً مشاهده خواهید کرد.

1- سطل های امنیتی دیگر وجود نخواهند داشت

این سطل ها در ایستگاه های بازرسی فرودگاه ممکن است وسایل شما را در هنگام عبور از اسکنر نگه داشته باشد، اما آنها همچنین مکانی مناسب برای میکروب ها هستند و بعید است که بخشی از تجربه شما در فرودگاه باقی بمانند. در حقیقت، طبق یک مطالعه سال 2018 که در مجله بیماری های واگیردار منتشر شده است، سینی های پلاستیکی جزء مواردی هستند که در فرودگاه ها به احتمال زیاد بیماری را منتقل می کنند.

2- مناطق بازی برای بچه ها

مناطق بازی برای بچه ها ممکن است باعث ایجاد یک زمان فراغت برای والدین بی شماری شود که با بچه های کوچک خود سفر می کنند، اما انتظار نداشته باشید که این تجربه ادامه دار باشد. در شرایط عادی، تمیز کردن و استریل کردن این مکان ها سخت است و در دوره پس از کورونا، حداقل تا زمانی که عفونت های جهانی به میزان قابل توجهی کاهش نیابد، پیش بینی می شود که این مکان ها در دسترس عموم نباشند.

3- سالن های انتظار تغییر می کنند

با کمال تعجب، آن سالن های راحت که شما قبل از پرواز از آن لذت می برید ممکن است بعد از شیوع کرونا تغییر یابند. کارشناس مسافرتی، جو اسپنسر، مالک شرکت برنامه ریزی تعطیلات مستقر در انگلستان می گوید: برای حفظ فاصله اجتماعی، به جای سالن های کوچک و پر از مردم ممکن است شما سالن های بزرگ فرودگاهی برای یک پرواز داشته باشید تا مردم بتوانند با فاصله یک و نیم متر از هم حضور داشته باشند.

4- اتوبوس های شاتل دیگر وجود ندارد

برای اطمینان از اینکه اقدامات مربوط به فاصله اجتماعی برای آینده حفظ می شود، به دلیل کم بودن فاصله بین افراد در اتوبوس های شاتل احتمالاً استفاده از آنها متوقف می شود

5- خطوط چک امنیتی طولانی از بین می رود

گاهی اوقات خطوط امنیتی فرودگاه خیلی طولانی می شوند. خوشبختانه، این مشکل یکی دیگر از تغییرات مثبتی است که پس از فروکش کردن همه گیری کورونا مشاهده خواهید کرد.

6- استفاده از وسائل یک بار مصرف آغاز می شود

فقط کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف نیست که در بین همه گیری کرونا به زندگی انسان ها باز گشته است، بلکه وسایل یکبار مصرف نیز دوباره در چرخه زندگی انسان ها قرار گرفته اند. جیمی باچاراچ، مربی و متخصص طب سوزنی، توضیح می دهد: از بین بردن کارد و چنگال های قابل استفاده مجدد، مانع از انتشار بحرانی میکروب ها بین مسافران و کارمندان می شود چون دیگر نیازی به تمیزکاری کارد و چنگال های استفاده شده ای نیست که پر از باکتری ها هستند.

7- استفاده بیشتر از وسایل نظافت بدون نیاز به لمس

احتمالاً دیگر هرگز مجبور نیستید یک ظرف صابون یا دستگیره های سرویس بهداشتی را در فرودگاه لمس کنید. میلر توضیح می دهد: با توجه به شیوع کرونا، سرویس های بهداشتی به صورت اتوماتیک تر می شود.

منبع : best life online

منبع: چمدان

به "7 موردی که ممکن است دیگر در فرودگاه ها نبینید ، تغییرات مثبت کرونا برای فرودگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 موردی که ممکن است دیگر در فرودگاه ها نبینید ، تغییرات مثبت کرونا برای فرودگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید