با کمترین هزینه برای عید 1402 لباس خریداری کنید

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، خرید لباس عید همیشه یکی از سنت های قدیمی ایرانیان در نزدیکی عید و سال نو بوده است که شوروشوق زیادی را در خانواده های ایرانی به پا می نماید.

با کمترین هزینه برای عید 1402 لباس خریداری کنید

اما سال جاری به علت تورم زیاد و افزایش ناگهانی قیمت ها خرید لباس عید حس و حال سال های گذشته را ندارد و شرایط را برای خانواده های ایرانی چالش برانگیز نموده است. در نتیجه باتوجه به شرایط مالی حال حاضر بسیار مهم است تا هزینه های خرید لباس برای عید را به حداقل برسانید تا بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

در این راهنمای جامع همراه شما هستیم تا با ارائه نکات مهم و کلیدی برای خرید لباس عید نوروز 1402 بتوانید با کمترین هزینه با استایلی شیک و مجذوب نماینده به استقبال سال نو بروید.

1. چک فهرست خرید لباس عید تهیه کنید:

در ابتدا به سراغ کمد خود بروید چرا که ممکن است لباسی داشته باشید که آن را فراموش نموده اید و با آنالیز لباس های قدیمی خود چک فهرستی تهیه کنید تا با خرید لباس های ضروری از هزینه های اضافی پرهیز کنید.

2. برترین زمان برای خرید لباس عید:

به یاد داشته باشید که روزهای خاتمهی اسفند مخصوصاً آخر هفته ها باتوجه به شلوغی مغازه ها و ترافیک زمان خوبی برای خرید نیست در نتیجه تمام کوشش خود را کنید تا خریدهای خود را در روزهای اول اسفند و اول یا وسط هفته انجام دهید.

3. بودجه خود را تعیین کنید:

بودجه تعیینی را برای خرید لباس برای عید تعیین کنید و سعی کنید مطابق بودجه خود خرید کنید.

برای کنترل بودجه خود می توانید از پول نقد بهره ببرید؛ زیرا با کارت بانکی ممکن است در خرید زیاده روی کنید.

4. از تخفیف ها جا نمانید:

خرید اینترنتی لباس عید می تواند گزینه مناسبی برای خرید لباس عید با بودجه محدود باشد چرا که همواره قبل از آغاز سال نو فروشگاه های مختلف تخفیف های شگفت انگیزی را بر روی محصولات خود اعمال می نمایند این تخفیف ها را شناسایی کنید و آن ها را از دست ندهید.

5. مطابق فصل خرید کنید:

برای فصل بهار باید لباس های نه خیلی نازک و نه خیلی کلفت بخرید تا مناسب روزهای بهاری و تابستانی و گرم نیمه نخست سال باشند.

6. رنگ سال 1402 در نظر بگیرید:

کمپانی پنتون رنگ سال 2023 (1402) را قرمز پرشین اعلام نموده است که رنگی محبوب و گیرا است.

اگر اهل مد هستید در خرید لباس های عید خود حتماً این رنگ را در نظر بگیرید.

7. مطابق استایل خود خرید کنید:

شما باید خرید لباس برای عید را مطابق با استایل همیشگی خود انجام دهید تا بتوانید به راحتی لباس های نو خود را با لباس های قدیمی خود ست کنید.

در نتیجه لباس هایی را انتخاب کنید که با استایل ایدئال شما سازگاری دارند.

8. خودتان باشید

اگر می خواهید یک خرید لباس مالی و به صرفه برای عید خود داشته باشید در پی چشم هم چشمی، تقلید از دیگران و مد روز نباشید. خودتان باشید و مطابق میل و سلیقه خود خرید کنید.

به یاد داشته باشید برترین گزینه برای خرید لباسی است که به شما اعتمادبه نفس بیشتری می دهد و باسلیقه شما مطابق است.

9. ست کنید

یکی از نکات مهم و کلیدی که هنگام خرید لباس عید باید حتماً در نظر داشته باشید این است که ست خرید کنید تا بتوانید با حداقل هزینه یک استایل کامل و مجذوب نماینده بسازید.

به عنوان مثال اگر از قبل شلوار خریداری نموده اید در پی مانتویی باشید که حتماً با آن ست می گردد تا از هرگونه هزینه اضافی پرهیز کنید.

10. دنبال برندهای گران قیمت نباشید

با توجه تورم حال حاضر سعی کنید از برندهای ارزان که کیفیت قابل قبول و مطلوبی دارند خرید کنید.

11. هیجانی تصمیم نگیرید

در خرید لباس برای عید عجولانه تصمیم نگیرید سعی کنید مدل ها و قیمت های فروشگاه های مختلف را آنالیز کنید تا بتوانید برترین مدل را با مناسب ترین قیمت انتخاب کنید.

شما می توانید با مطالعه راهنمای خرید اینترنتی و آنلاین که در سایت های همکاری در فروش مانند فهرست 20, کیمیک, گرین فهرست, به نظر و درجه منتشر می گردد یک خرید هوشمندانه، مالی و به صرفه را برای عید نوروز 1402 تجربه کنید.

فهرست خرید لباس عید دخترانه

  • مانتو:

مانتو همواره جز اولین گزینه ها برای خرید لباس خانم ها بوده است. عید سال جاری کت زنانه شیک، مانتوهای عبایی، مانتوهای سنتی، سوزن دوزی شده و مانتوهای با جنس ژاکارد ترند شده اند. اگر از جمله افرادی هستید که به مد اهمیت می دهید این مانتوها میتوانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

  • شلوار

انواع شلوارهای بوت کات، بگ و مام استایل عید سال جاری ترند شده اند و می توانند استایلی شگفت انگیز برای خانم های شیک پوش رقم بزنند.

  • لباس های مهمانی

ازآنجاکه در ایام عید افراد به مهمانی های متعددی می روند داشتن یک یا دودست لباس مهمانی برای خانم ها از واجبات است که بیشتر خانم ها در این مورد سراغ تونیک های شیک و یا بلوز دامن هایی که سال جاری ترند شده است می روند.

  • کفش و کیف

کیف و کفش را باید باتوجه به استایل خود بخرید. مهم ترین نکته در خرید کیف و کفش این است که بتوانید آنها را با استایل ها و لباس های مختلف خود ست کنید. به عنوان مثال شما می توانید یک کفش اسپرت سفید را با استایل های مختلف ست کنید.

  • شال و روسری

شال و روسری و کلاه هایی که سال جاری ترند شده اند استایل بسیار متفاوتی را برای افراد به ارمغان می آورند. ست کردن شال و روسری و کلاه با دیگر موارد می تواند استایلی شیک و غیرقابل وصفی را ایجاد کند . بهتر است در انتخاب شال و روسری نهایت دقت را داشته باشید؛ چون در این مورد باید به رنگ پوست و نوع چهره هم توجه داشت.

  • اکسسوری

بعد از اقلام ضروری برای ایجاد استایلی بی نقص احتیاج به اکسسوری دارید تا بتوانید استایل خود را کامل کنید. ساعت، کمربند، دستبند، انگشتر و گردنبند زیبا می توانند استایل شما را مجذوب نماینده و متفاوت نمایند.

راهنمای خرید لباس عید مردانه

  • کت تک

بسیاری از مردان برای خرید لباس عید خود کت تک را انتخاب می نمایند تا بتوانند استایل های متنوع و مجذوب نماینده با آن بزنند. کافی است فرم بدن خود را بشناسید تا کتی متناسب با آن را انتخاب کنید. برای این کت ها شلوارهای راسته و رنگی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • کفش

کفش های اسپرت و رسمی استایل شما را تکمیل می نمایند. کافی است کفش خود را با کت، شلوار و پیراهن خود است کنید.

  • اکسسوری های مردانه

زنجیر نقره مردانه، دستبندهای نقره و یا طلا ، ساعت و کمربند از جمله اکسسوری های مردانه مجذوب نمایندهی هستند که در بی نقص شدن استایل شما یاری زیادی می نمایند؛ اما طریقه ست کردن و استفاده از این اکسسوری ها بسیار باید بادقت و متناسب با سن ، شخصیت و استایل شما انجام گردد.

راهنمای خرید لباس عید بچه گانه

  1. خرید برای بچه ها باید باظرافت خاصی انجام گردد؛ زیرا علاوه بر زیبایی باید به راحتی آنها هم توجه داشت. برای بچه ها زیر 6 ماه باید به جنس و الیاف پارچه دقت کنید.
  2. برای بچه ها 6 ماه تا یک سال به علت چهاردست وپا راه رفتن نوزاد بهتر است لباسی انتخاب گردد که زیر دست و پای کودک نرود و پوشیده باشد تا آسیبی به آرنج وارد نگردد بعلاوه به علت ریختن غذا روی لباس بهتر است لباسی انتخاب گردد که به راحتی شسته گردد.
  3. بچه ها یک تا سه سال هر روز درحال رشد هستند پس بهتر است از لباس هایی با قیمت مناسب بهره ببرید به همین علت لباس های سرهمی و سارافون بسیار مناسب هستند.
  4. کودک 3 تا 5 سال کامل دنیای رنگ ها را درک می نماید پیشنهاد می کنیم بهتر است رنگ لباس را در این سن به خود کودک بسپارید.
  5. بچه ها 5 سال به بالا خود می توانند در انتخاب به شما یاری نمایند بهتر است جنس را شما انتخاب کنید و طرح و رنگ را به خود کودک بسپارید.
  6. لباس های فانتزی و شیک، بلوز و شلوار بچه گانه اسپرت، شلوار پیشبندی، سرهمی بچه گانه، جلیقه و شلوار و ست های برادر خواهری انتخاب های مناسب و ارزان ای برای عید بچه ها دلبندتان هستند.

و در خاتمه قطعاً خرید لباس عید در شرایط مالی حال حاضر می تواند چالش برانگیز باشد و شما می توانید با رعایت نکاتی که در این راهنما گفته شد هزینه های خود را برای خرید لباس عید به حداقل برسانید و با استایلی مجذوب نماینده و شیک به استقبال سال 1402 بروید.

منبع: راهنمای خرید آنلاین گرین فهرست

منبع: فوت و فن

به "با کمترین هزینه برای عید 1402 لباس خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کمترین هزینه برای عید 1402 لباس خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید