برترین خدمات خشکشویی با دستگاه در منزل

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، مبل شویی با دستگاه و مواد شوینده با برترین دستگاه های حرفه ای و مکانیزه به وسیله برترین استادکارهای آموزش دیده انجام می گردد. برترین وعالی ترین نوع خدمات با دستگاه و با عالی ترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت می باشد.برای شستشوی مبل در تمام نقاط تهران با متخصص های ما تماس بگیرید. مبل شویی جزو خدمات تخصصی می باشد و کسانی که در این حرفه مشغول به کار هستند باید آموزش دیده باشند.

برترین خدمات خشکشویی با دستگاه در منزل

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل و صندلی از آن دسته لوازمی هستن که در بیشتر خانه ها و شرکت ها وجود دارد. این روز ها همه معمولا برای زندگی روز مره از مبل و صندلی استفاده می نمایند. برای نگاه کردن به تلویزیون، استراحت کردن، نشستن و حتی خوابیدن استفاده می گردد. این مبل ها در اثر این استفاده ها همواره و همه جا در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. شما باید قبل از کدر شدن مبل ها آن ها را به وسیله یک متخصص شستشو دهید. ما در مبل شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص شستشوی انواع مبل را به خوبی و به صورت تخصصی انجام می دهیم.

مبل شویی در منزل با دستگاه در منزل به صورت تخصصی به وسیله استادکار های آموزش دیده و حرفه ای انجام می گردد. شستشوی مبل با دستگاه جزو اصلی ترین تخصص های ما می باشد ما این خدمات را در منازل و شرکت ها به صورت ویژه انجام می دهیم. مبل های خود را برای شستشو به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید. این روز ها از مبل برای منزل خود استفاده می نمایند. حتی شرکت ها نیز از مبل برای اتاق های مختلف استفاده می نمایند. این مبل ها در اثر استفاده زیاد و همیشگی در معرض آلودگی و کثیفی می باشدکه احتیاج به شستشو دارد. ما آماده ارائه کلیه خدمات مبل شویی در محل به همشریان عزیز می باشیم. مبل های خود را حداقل سالی دوبار با دستگاه شستشو دهید تا طول عمر مبل ها نیز بیشتر گردد.

مبل شویی در منزل با دستگاه چگونه است؟

مرحله اول:

در این مرحله مشتری با یک شرکت مبل شویی که معتبر و مجاز باشند تماس می گیرند و از آن درخواست خدمات می نماید. شرکت برای ارائه خدمات به مشتری یکی از متخصص های حرفه ای و آموزش دیده خود را به محل مشتری اعزام می نماید. متخصص مبل شویی در اولین مرحله باید مبل را کامل آنالیز کند و جنس پارچه و جنس مبل را برای شستشو با مواد مخصوص خود بشناسد تا در هنگام شستشو به مبل و پارچه مبل آسیب وارد نگردد. در این مرحله فقط مبل شناسایی می گردد که با چه نوع موادی شستشو گردد. متخصص با توجه به نوع مبل دستگاه خود را با مواد مخصوص پر می نماید و برای مرحه بعد آماده می گردد.

مرحله دوم:

در مرحله دوم متخصص با دستگاه های آماده به کار کار خود را آغاز می نماید. قبل از هر کاری باید مبل ها به صورت کامل جارو گردد و تمام گردو غبار های روی مبل و تمام ریز گرد ها و غذا های داخل شیار ها و درز های مبل از بین برود تا شستشو گردد. بعد از جارو کردن کامل مبل و از بین بردن تمام گردو غبار ها آغاز به شستشو می نماید. متخصص دستگاه دریلی که دارای دو فرچه می باشد را به صورت کامل روی مبل می کشد تا پارچه مبل را تمیز کند. این دستگاه دریلی به یک مخزن آب وصل می باشد که در داخل آن از مخلوط آب و مواد شوینده استفاده شده و به صورت پمپ به دریل می رساند تا شستشو را انجام دهد. به این روش متخصص تمام کثیفی ها و سیاهی های روی مبل را به صورت ویژه و تخصصی تمیز می نماید.

مرحله سوم:

در این مرحله با یک دستگاه مکنده پر قدرت و با وکیوم بالیی که دارد آب و کف روی مبل را به صورت ویژه جمع می نمایند. این دستگاه با نام راداکتور می باشد که دارای دو یا سه موتور پر قدرت می باشد که آب و مواد شوینده استفاده روی مبل را به راحتی جمع می نماید. این کار در این مرحله باعث خشک شدن مبل و جمع کردن آب های داخل مبل می گردد. این دستگاه به مبل یاری می نماید که کمتر از سه ساعت قابل استفاده باشد. این خدمات برای کسانی که مبل های آنها کثیف شده است و احتیاج به شستشو دارد و عجله دارند خیلی مفید می باشد. در نتیجه می توانید مبل های خود را در سه مرحله به صورت حرفه ای شستشو دهید و همواره مبل هایی تمیز و بدون لک داشته باشید و همواره از زندگی زیبای خود لذت ببرید.

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی در خانه با دستگاه در تهران برترین شیوه برای پاک سازی موکت ها در انواع مختلف از هر گونه آلودگی می باشد. با توجه به اینکه امروزه موکت ها در الیاف و انواع مختلف وجود دارند و در مواردی نیز به جای فرش مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین عملیات پاک سازی این موارد را نیز می توان همانند شستشوی فرش با دستگاه در خانه انجام داد. البته توجه داشته باشید که تفاوت هایی در انجام کار وجود دارد. که در ادامه به آنالیز دقیق این موارد می پردازیم. ما شستشوی موکت را در منزل به صورت تخصصی انجام می دهیم و شستشوی کلیه موکت ها جزو خدمات ویژه ما می باشد.

شستشوی موکت در منزل تهران جزو خدمات برتر مجموعه خدماتی پاک سیما می باشد. با توجه به اینکه بعد از مراجعه متخصصین مجموعه ما به محل جهت ارائه خدمات، و مشاهده کیفیت بالای کار از سوی مشتری، درخواست شستن موکت ها با دستگاه در خانه نیز مطرح می شد. بنابراین تصمیم گرفتیم تا این مورد را نیز به فهرست خدمات خود اضافه کنیم. تا برای شستن موکت های خود نیز هیچ دغدغه ای نداشته باشید. شستشوی کلیه موکت ها در منزل و محل کار را به متخصص های ما بسپارید. ما این خدمات را در منزل و محل کار به وسیله متخصص ها انجام می دهیم. استفاده از مبل، فرش و موکت مرسوم ترین مواردی است که برای پوشش کف منزل استفاده می گردد.

خشکشویی خوشخواب با دستگاه در منزل

شستن تشک خوشخواب یکنفره، دو نفره، تشک بچه با دستگاه در منزل برای تهران و کرج در هر ساعت از شبانه روز و برای هر منطقه ای انجام می گردد. با تجربه یکبار استفاده از خدمات ما مطمئنا مشتری دائم ما خواهید شد. برترین مواد شوینده قوی و نانو و مدرن ترین دستگاه ها در این مجموعه به وسیله افراد متخصص و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. تشک خوشخواب نیز همانند سایر موارد موجود در خانه در معرض آلودگی زیاد قرار گرفته است. با توجه به اینکه ساعات زیادی از شبانه روز در بستر خواب سپری می گردد. بنابراین امکان آلوده شدن تشک به انواع کثیفی ها و مواد مختلف وجود دارد.

به این دلایل خشکشویی خوشخواب و شستشوی آن در منزل خیلی احتیاج و ضروری می باشد. بدون جا به جایی و ارسال به مراکز قالیشویی و مبل شویی شستشوی کلیه خوشخواب ها در منزل انجام می گردد. این خدمات بر روی تخت به صورت مکانیزه و بدون ریزش آب در کمتر از یک ساعت شستشو می گردد. بعد از شستشو احتیاج به هوای آزاد ندارد. شستشوی خوشخواب خود را به متخصص ها بسپارید.

منبع: اتاق

به "برترین خدمات خشکشویی با دستگاه در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین خدمات خشکشویی با دستگاه در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید