تارتار: اگر فولاد را شکست می دادیم باید به همه چیز شک می کردید

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: اگر منطقی بخواهیم نگاه کنیم، نباید فولاد را شکست دهیم و اگر این تیم را شکست می دادیم باید به همه چیز شک می کردید.

تارتار: اگر فولاد را شکست می دادیم باید به همه چیز شک می کردید

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، مهدی تارتار پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: ابتدا روز خبرنگار را به همه وبلاگ وردپرسکارا و اهالی رسانه تبریک می گویم. در رابطه با بازی باید بگویم که تیم ما در ابتدا خیلی خوب بازی کرد و به بازی مسلط بود و تقریبا مالکیت با ما بود. فولاد تیم خوب و با برنامه ای بود و به این تیم تبریک می گویم. از اینکه سه امتیاز در خوزستان ماند خشنود هستیم و امیدواریم که در ادامه راه هم فولادی ها پیروز باشند.

او ادامه داد: اگر این بازی نتیجه اش برعکس می شد و ما می بردیم، باشگاه داری زیر سوال می رفت. اگر دو تیم را شب گذشته با هم مقایسه کنیم و جایی که ما استراحت کردیم و جایی که فولادی ها بودند را ببینید، فاصله ها را می فهمیم. بازیکنانمان به خاطر گرمای اتاقشان تا صبح نخوابیدند، چراکه کولر گازی آنجا نبود. امیدوارم که مسئولان شهرستان و استان به خاطر مردم محروم مسجدسلیمان به خودشان بیایند و نفت را اینگونه اداره نکنند. خیلی سخت است تمام تمرکزمان روی این مسائل باشد.

تارتار اضافه کرد: امیدوارم که مسئولان به خودشان بیایند. نمی توانیم به بازیکنی که شب استراحت نکرده است، چیزی بگوییم. اگر این تیم شرایط سال گذشته را داشت، به این شکل به تیم رسیدگی می کردند یا مثل پروانه دورش می چرخیدند تا تیم در لیگ بماند؟ پس نفت را رها نکنید چراکه این بازیکنان زحمت کشیدند و در نیمه بالایی جدول قرار گرفتند و در چهار تیم حذفی قرار دارند.

او اضافه کرد: انتظار داریم تا روز آخر از آن ها حمایت شوند و چند روز است برای اسکان در اهواز پیگیری کردم اما متاسفانه هیچکس نتوانست به ما کمک کند. جای استراحت کردیم که در شأن بازیکنان لیگ دو هم نبود. مسئولیت باخت و همه شکست های این فصل با من است. من به فکر آینده این تیم و مردم این شهر هستم. یا باید به بهترین نحو تیم داری کنند یا اگر نمی توانند کنار بکشند چرا که حیف مردم مسجدسلیمان است که از امکانات محرومند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم با ثباتی در نیم فصل دوم بوده است و نتایج خوبی گرفته است. تیم ما در نیم فصل بازیکنانی مثل محمد طیبی، سوشا مکانی و دو سه بازیکن خوب دیگرمان را از دست دادیم و در مقابل فولاد در نیم فصل بازیکنان باکیفیتی مثل احمد زاده و پاتوسی را جذب کرد. این تفاوت ها وجود دارد و برای همین می گویم که اگر منطقی بخواهیم نگاه کنیم، نباید فولاد را شکست دهیم و اگر فولاد را شکست می دادیم باید به همه چیز شک می کردیم. اگر با این امکانات ضعیف اینجای جدول هستیم، به دلیل کار بزرگی است که بازیکنان انجام داده اند.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه برای تمدید قرار داد با شما صحبتی داشته اند؟ بیان کرد: صحبت شده است و از آن ها تشکر می کنم ولی باید بگویم این نوع تیم داری در شأن تیم های لیگ فزونی نیست و کار کردن سخت است.

تارتار در پایان درباره شرایط امید خالدی و عباس عسکری که به تازگی به تیم اضافه شده اند، گفت: این هم به بی پولی تیم برمی گردد. به دلیل بدهی هایی که داریم نمی توانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم. با این که جای خالی داریم ولی به دلیل این که به بازیکنان و مربی های قبلی بدهکار هستیم، نمی توانیم اسمشان را رد کنیم. با این که اکنون تیم های صنعتی هر بازیکنی که دوست دارند جذب می کنند، هرکاری که دوست دارند انجام می دهند و پیروز هم هستن و باید بگویم آن ها کار درست را انجام می دهند نه تیم ما.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تارتار: اگر فولاد را شکست می دادیم باید به همه چیز شک می کردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: اگر فولاد را شکست می دادیم باید به همه چیز شک می کردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید