روسیه: دنیا به نقطه خطرناک تری نسبت به دوران جنگ سرد نزدیک می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، وزیر امور خارجه روسیه گفت که دنیا به سطح خطرناک تری نسبت به دوران جنگ سرد نزدیک می گردد.

روسیه: دنیا به نقطه خطرناک تری نسبت به دوران جنگ سرد نزدیک می گردد

وزیر امور خارجه روسیه گفت که در نتیجه شکست دیپلماتیک ایالات متحده و متحدانش، دنیا به سطح خطرناک تری نسبت به دوران جنگ سرد نزدیک می گردد.

به گزارش ایسنا، سرگئی لاوروف در نشست امروز (دوشنبه) شورای امنیت سازمان ملل گفت: بار دیگر، مانند سال های جنگ سرد، به مرز خطرناکی نزدیک شده ایم، شاید حتی خطرناک تر. این شرایط با از دست دادن اعتقاد به چندجانبه گرایی بین المللی تشدید شده است، زیرا تهاجم مالی غرب فواید دنیای شدن را از بین می برد و ایالات متحده و متحدانش دیپلماسی را کنار گذاشته و در پی رویارویی در میدان نبرد هستند.

وزیر خارجه روسیه اضافه کرد: اقلیت غربی باید رفتار شایسته ای داشته باشند و به سایر اعضای جامعه بین المللی احترام بگذارند.

وی در ادامه اظهاراتش در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره چندجانبه گرایی موثر و حفاظت از اصول منشور سازمان ملل گفت: بیایید همه چیز را به نام واقعی اش بنامیم؛ هیچکس به اقلیت غربی اجازه نداده است به نمایندگی از همه بشریت صحبت کند.

لاوروف توضیح داد: واشنگتن و متحدانش به هر کسی که با منافع خودخواهانه میلیارد طلایی آنها همسو نباشد، ضربه می زنند.

وی ادامه داد: آمریکا که ناامیدانه به وسیله مجازات کشورهای نافرمان، در پی إعمال هژمونی خود است، درصدد نابودی دنیای کردن است که برای سالیان متمادی به عنوان خیر برتر تمام بشریت مورد ستایش قرار گرفته است و در خدمت نظام چندجانبه در اقتصاد دنیای است.

منبع: عصر ایران

به "روسیه: دنیا به نقطه خطرناک تری نسبت به دوران جنگ سرد نزدیک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: دنیا به نقطه خطرناک تری نسبت به دوران جنگ سرد نزدیک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید