قطعی های اینترنت را به حداقل می رسانیم ، در سال 1401 هیچ قطعی اینترنت از قبل برنامه ریزی شده ای نداشتیم

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید، با داشبوردها و مانیتورهایی شرایط اینترنت را پایش می نماید و هیچ قطعی اینترنت از قبل برنامه ریزی شده ای در سال 1401 وجود نداشته است که وزارت بخواهد از قبل اطلاع رسانی کند، اما کوشش این است که قطعی های اینترنت به حداقل برسد.

قطعی های اینترنت را به حداقل می رسانیم ، در سال 1401 هیچ قطعی اینترنت از قبل برنامه ریزی شده ای نداشتیم

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، زارع پور پیرامون قطعی های اینترنت در سال 1401 که بعضا به علت اختلال در شبکه زیرساختی کشور رخ داد و عدم اطلاع رسانی به موقع شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد این قطعی ها، گفت: داشبوردها و مانیتورهایی در اتاق بنده است که در لحظه شرایط ارتباطات را مشاهده می کنم و اگر در حد یک صدم لینک هایی در کشور قطع باشد، در لحظه اطلاع رسانی انجام می گردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: داشبوردهایی برای پایش شرایط داریم و هیچ قطعی از قبل برنامه ریزی شده ای نداشتیم که بخواهیم از قبل اطلاع رسانی کنیم و بحث فنی همواره بوده است، اما در تلاشیم این قطعی ها را به حداقل برسانیم.

به نقل از وب سایت سیتنا، او شرح داد: هفته های گذشته تمام لینک های ما در آذربایجان، ارمنستان و ترکیه به علت مشکلاتی که در گرجستان بود، قطع شد و 15 دقیقه ای قطعی داشتیم که از سمت جنوب تامین کردیم. بیش از سه برابر مصرف فعلی کاربران، ظرفیت ایجاد کردیم، آن هم از منابع مختلف.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید نمود: روز اول به مدیرعامل شرکت زیرساخت دستور دادم که تنوع مسیرهای تامین ترافیک کشور را افزایش دهید و فقط به چند کشور و چند شرکت بسنده نکنید. به همکاران عرض کردم اگر از یک مقدار ای بیشتر قطعی داشتیم که مردم تحت تاثیر قرار گرفتند، حتما اطلاع رسانی کنید.

بیشتر بخوانید:

  • اینترنت من مثل مردم فیلتر است

زارع پور در همین حال شرح داد: بعضی سایت های غیرمستند با اخبار نادرست مردم را نگران می نمایند که قطعی داشتیم. وظیفه ما تامین ترافیک با کیفیت برای همه مردم است و آنچه که در توان داریم را انجام می دهیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "قطعی های اینترنت را به حداقل می رسانیم ، در سال 1401 هیچ قطعی اینترنت از قبل برنامه ریزی شده ای نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی های اینترنت را به حداقل می رسانیم ، در سال 1401 هیچ قطعی اینترنت از قبل برنامه ریزی شده ای نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید