وست بروک به دانش آموزان 650 لپ تاپ هدیه داد

به گزارش وبلاگ وردپرسکارا، راسل وست بروک، گارد هیوستون راکتس در میانه بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا 650 لپ تاپ به دانش آموزان هیوستون اهدا نموده است. سیلوستر ترنر، شهردار هیوستون با اعلام این خبر گفت: بنیاد خیریه راسل وست بروک با همکاری اداره آموزش هیوستون کوشش نموده شکاف دیجیتالی موجود در جامعه را کم کند. او با این کار ثابت کرد چرا یک قهرمان در زمین مسابقه و بیرون آن است. او به خانواده های زیادی یاری کرد که می خواهند خودشان را با عواقب کووید-19 منطبق نمایند. این بخشش سخاوتمندانه به دانش آموزان یاری می نماید در دوران تعطیلی مدارس روی درس خود متمرکز شوند.

وست بروک به دانش آموزان 650 لپ تاپ هدیه داد

گارد راس راکتس در اقدام خیرخواهانه خود در این شرایط بحرانی تنها نبوده. پی جی تاکر و دانوئل توماس، دو بازیکن دیگر راکتس هدایایی به بانک غذای هیوستون اختصاص داده اند و مربی تیم، مایک دی آنتونی نیز یکصدهزار دلار به صندوق مقابله با ویروس کرونا هدیه نموده است. بن مک لمور، مهاجم راکتس هم با همکاری یک کمپانی فراوری ماسک به فراوری و توزیع ماسک های تنفسی N95 برای مراقبت از کادر درمانی و شهروندان نیازمند یاری نموده است.

از 21 اسفند رقابت های NBA تعطیل و لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا وارد ماه دوم تعطیلی شده است. هیچ تاریخی برای آغاز مجدد مسابقات مشخص نشده هرچند گفته می گردد عزم جدی برای به انتها رساندن رقابت های این فصل وجود دارد. احتمال اینکه تمام مسابقات پلی آف به صورت متمرکز در لاس وگاس برگزار گردد، وجود دارد.

منبع: ایران ورزشی

به "وست بروک به دانش آموزان 650 لپ تاپ هدیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وست بروک به دانش آموزان 650 لپ تاپ هدیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید