طراحی گرافیکی و چاپ

حوزه فرهنگ و هنر برای تأثیرگذاری در جامعه باید حضور میدانی داشته باشد

به گزارش خبرنگاران در بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشستی با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر که ظهر چهارشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گشت، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر، نظارت بر موسسات...

22 شهریور 1402

با این کتاب طراح جواهر شوید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ کتاب من، طراح جواهر از طریق نشر وارش راهی بازار کتاب شد.

2 شهریور 1402

مبادله کتاب بین مؤسسه اکو و کتابخانه مجلس، واسپاری به کتابخانه کاهش پیدا کرد

علی اکبر زارع بیدکی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، درباره آمار اهدا، مبادله، خرید و واسپاری کتاب طی سه ماه نخست سال جاری کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه خرید، بعد از نمایشگاه کتاب تهران که با بودجه 330 میلیون تومانی،...

11 تیر 1402

شایعات درباره رمان تازه مارکز تایید شد

رمانی دیده نشده اثر گابریل گارسیا مارکز نویسنده کلمبیایی برنده نوبل با عنوان در ماه اوت همدیگر را خواهیم دید، سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

10 اردیبهشت 1402

تاریخ نویسی در ایران به چاپ چهارم رسید

به گزارش خبرنگاران، انتشارات سمت کتاب تاریخ نویسی در ایران: نقد و آنالیز منایع برگزیده تألیف دکتر عباس قدیمی قیداری، استاد تاریخ دانشگاه تبریز در 240 صفحه به بهای 126 هزار تومان را به چاپ چهارم رساند.

27 فروردین 1402

جزئیات افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان ، اندازه افزایش حقوق نسبت به سال گذشته را ببینید

مقدار افزایش حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، قضات، شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت به پیشنهاد مشترک سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.

16 فروردین 1402

شاهکاری که بشر با پرینتر سه بعدی آن را خلق کرد

اولین موشک ساخته شده با پرینتر سه بعدی در دنیا با موفقیت به فضا پرتاب شد.

3 فروردین 1402

مجموعه علمی و چهار جلدی لوکا نوولی بازنشر شد

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، این مجموعه علمی با ترجمه حسین ابوالقاسمی و علی خاکبازان برای اولین بار در سال 1397 از سوی انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شد و اکنون در سال 1401 به چاپ چهارم رسیده است.

23 اسفند 1401

کتاب صوتی کلیدر، بزرگترین کتاب صوتی ایران منتشر شد

کتاب صوتی کلیدر بلندترین رمان ایرانی اثر ماندگار محمود دولت آبادی، 15 اسفندماه به صورت اختصاصی به وسیله فیدیبو منتشر می گردد. این کتاب صوتی با حضور بیش از 100 گوینده، آرمان سلطان زاده (سرپرست گویندگان) و قطعاتی از آلبوم ها و اجراهای کیهان کلهر تهیه شده...

22 اسفند 1401

با کاکوتی کلسترول خون و دیابت را کنترل کنید!

کاکوتی یا مشک طرامشک دارای بوی گرم و تندی همانند نعناع است. این گیاه که در آذربایجان ایران تحت عنوان کاهلیک اوتی شناخته می گردد، به طور معمول در منطقه ها کوهستانی و ناهموار می روید.

8 بهمن 1401

ناکامی طرح ها در زمینه هزینه چاپ و نشر آثار تالیفی ، چرا کتاب با کاغذ دولتی باز هم گران است؟

مدیرعامل انجمن فرهنگی زنان ناشر گفت: اینکه کتابی با کاغذ فراوری داخل منتشر گردد به این معنی است که دو تا سه میلیون تومان از هزینه های آن کاسته شده است. این در حالی است که حدود 10 میلیون تومان برای کتاب حق التالیف پرداخته می گردد. بعلاوه هزینه های دیگر چاپ...

23 آذر 1401

رویداد 3 گام در حمایت از صنایع دستی برگزار می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، رویداد 3 گام در حمایت از صنایع دستی برگزار می گردد.

26 آبان 1401

جزئیات آخرین مزایده سازمان مدیریت میادین، مهلت شرکت در مزایده سازمان مدیریت میادین اعلام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از برگزاری بزرگترین مزایده این سازمان در امسال اطلاع داد.

9 مهر 1401

نکات مهم و کلیدی در خصوص خرید و استفاده از کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اثرات زیان آور نور خورشید استفاده می شوند. آن ها به جلوگیری از آفتاب سوختگی و پیری زودرس (مانند چین و چروک یا پوست ضخیم و چرم مانند) یاری می نمایند.

5 مرداد 1401

کتاب آموزه های اخلاقی مثنوی معنوی منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، روح اله بابایی در این باره گفت: این اثر اگرچه با عنوان آموزه های اخلاقی در مثنوی معنوی و تطبیق آن با آیات و روایات آغاز شد، اما فقط شامل اشاراتی بر چند آموزۀ اخلاقی است که از آن ها در مثنوی معنوی نام برده شده است و بررسی و تحقیق همۀ آموزه...

18 خرداد 1401

رباتی که از زباله های پلاستیکی اشیای خاص می سازد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، این ربات با پلاستیک های بازیافتی از دریاهای سراسر دنیا این اشیا را می سازد. ربات مذکور قادر به ساخت اشیای مختلفی براساس طراحی های خاص مانند گلدان، جایگاه، چهارپایه و غیره است .

11 خرداد 1401

آداب عجیب غذا خوردن در کشور های مختلف دنیا

در این گزارش از آداب عجیب و غریب غذا خوردن در برخی کشور های دنیا گفته شده است.

29 اردیبهشت 1401

برگزیدگان چهارمین دوسالانه بسته ها معرفی شدند

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز چهارمین دوسالانه بین المللی بسته ها برگزار گردید و بهترین های طراحی و بسته بندی این رویداد معرفی شدند.

18 اردیبهشت 1401

بچه هاِ در معرض سرب، آی کیو پایین تری دارند!

قرار گرفتن در معرض سرب ممکن است ضریب هوشی (آی کیو) نیمی از افراد در سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار دهد. طبق یک مطالعه نو، قرار گرفتن در معرض سرب در دوران کودکی بیش از تخمین های قبلی می تواند اثرات مخرب بر سلامتی داشته باشد که یکی از آن ها کاهش قابل توجه بهره...

13 اردیبهشت 1401

دیدنی های سن پترزبورگ، شهر بناهای رنگارنگ روسیه (قسمت دوم)

سن پترزبورگ یکی از زیباترین شهرهای روسیه است که گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای بازدید از جاذبه های آن به این کشور می آیند. برای آشنایی با دیدنی های ای شهر با خبرنگاران همراه باشید.

21 بهمن 1400
تعداد: (39)